Kuinka paljon olet valmis maksamaan kuntoilusta?

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

Helsingissä kun asun, niin täällä on pakko maksaa vähintään sen 50-60e jos haluaa salille. Tarkoitus olisi aloittaa vuodenvaihteen jälkeen uimahallin kuntosalilla, missä maksaa vähän alle 60e sisältäen uintimahdollisuuden.

Vierailija

Täällä pikkupaikkakunnalla ainakin tuolla missä itse käyn maksaa muistaakeni 20e/kausi, alle 19 kun olen. Hinta on halpa mutta salissa on kieltämättä parantamisen varaa. Opiskelijana ei varaa ole paljoa kalliimpaan mutta ehkä sen 40e voisin laittaa jos paremmalle salille pääsisi.

Vierailija

Itse jumppaan ohjaajana ilmaiseksi, mutta sopiva hinta kortille, joka sisältää salin + ryhmäliikunnan, pyörii mielestäni ainakin pk-seudulla siinä 70 € paikkeilla/kk.

Vierailija

Maksan nyt salikortista sen 18e/kk Jyväskylässä. On mielestäni tosi hyvä sali.. Tosin ryhmäliikuntaa ei ole ja vuoden sitoutuminen, mutta lämpimästi suosittelen! 

Vierailija

Asun Helsingissä ja maksan jäsenmaksua salille 69e/kk. Hinta on ihan siinä rajoilla, että suostun maksamaan, mutta oon ollu tosi tyytyväinen paikkaan. Hyvien laitteiden ja viihtyisän salin lisäksi löytyy monipuolinrn tuntivalikoima, infrapunasauna ja hierontatuolit :)

Vierailija

Maksan mun kuntosalilta 65€/kk, mut toi on ihan kipuraja kyllä... Ja käyn siis Lady Linellä. Siellä on siis monipuolisesti kyllä ryhmäliikuntaa ja tietty se sali ja saa käydä solariumissa ilmaisesk ija suihkussa on shampoot ym. valmiina. Asun vielä kotona ja teen töitä (en ole koulussa), joten on helpommin varaa maksaa tuo. Opiskelijana en kyllä raaskisi... Pitäisi tosiaan saada saleille enempi opiskelija tarjoutksia, niikuin joku jo sanokin!

Vierailija

Maksan salikortistani noin 60e/kk ja se on kyllä ihan maksimi. Saan kuitenkin käydä kortilla niin salilla kuin ryhmäliikuntatunneillakin, joten koen sen maksavan itsensä takaisin.

Vierailija

Noin kuuttakymppiä olen tottunut kuntosalijäsenyyksistäni maksamaan ja olen siihen ihan tyytyväinen. Minulle on tärkeää itse kuntokeskuksen viihtyvyys, hyvät ohjaajat ja runsas valikoima ryhmäliikuntatunteja ja hyvä sijainti - näitä ei halvemmalla oikein saa!

Vierailija

Aikalailla ilimasta(: Hyvin raikas paikka ja ei hiki haise ja maisema vaihtuu koko ajan. (: Ulos kun lähtee juoksemaa, erilaisista limu/mehupulloista voi tehä painoja joita nostella. 

Vierailija

Salikortit ovat auttamatta liian kalliita opiskelijalle =( Itselläni ei millään olisi varaa maksaa opiskelijana edes 50€ kuussa. Jos hinta pyörisi 20€/kk olisi mahdollista käydä salilla, mutta haaveeksi taitaa jäädä. Saleilla voisi olla opiskelijoille tarjolla enemmän kymppikortteja tai 2kertaa/viikko paketteja niin tulisi edullisemmaksi, kun ei aikakaan riittäisi ihan päivittäin salilla pyörimiseen =) Kamalan usein pitää maksaa nimenomaan rajoittamattomasta kuntosali+ryhmäliikunta käynnistä.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat