BOMBSHELL

Vierailija

hei apua....se tunne kun kävelet h&m:ään ja näät suoraa edessäs tankoja täynnä uusia paljetti,pitki ja kimalle rintsikoita. meen ettiin omaa kokooni ja huomaan että KAPPAS, täältä löytyykin supertäytteet. ja eikun itkupotkuraivarit ja kaupasta pihalle:DDDDD te jotka käytätte näitä niin pari kysymystä.

1.Eikö ne oo epämukavat?

2.Jos sun kokos on vaikka 75B niin mitä kokoo ostat nää rintsikat? mietin vaan että jos ostaa omaa oikeeta kokoo nii eiks ne oo vähä liia pienet ku tissit ei mahu sinne?

3.mitä teijän poikaystävät sanoo näistä?

4.Eikö teitä haittaa se jos vaikka sun ihastus vai joku random ottaa sun rintsikat pois ja sieltä paljastuuki sellaset rusinat nii eikö se haittaa ollenkaa? 

JA SIT VIELÄ...mietin että jos ostais tollaset koska ne on ihan sika hienoja nii voiskoha ne täytteet jotenki leikata pois..:D onnistuiskohan se? kokemuksia?:D

Kommentit (8)

Vierailija

Hahaa pakko kommentoija vaikkei kokemusta ookkaa :DD hyvä alotus! muaki kiinnostaa, oon ihastellu ihan samoja tissiliivejä mutta en kans kehtaa feikata itelle jottain jättibuubseja ku on tosiaan aikamoiset rusinat luonnostaan!! Joten anyone, kokemuksia? :DD

Vierailija

Koko on bombshelleissä sama kuin muissakin rintsikoissa, tietenkin joka merkillä on hieman omat koot rintsikoissa niinkuin muissakin vaatteissa, joten ainoastaan sovittamalla löydät itsellese parhaan koon näissäkin :) itse käytän näitä yleensä vain baari-iltoina, eikä kenenkään sitä tarvi tietää ellei sitten sieltä miehen nappaa mukaansa ;)

Vierailija

itsehän käytän pelkästään lindexin bombshell liivejä. :D kun koko on tosiaan se säälittävä 70A niin miksen käyttäisi todella topattuja liivejä? :D ne on vielä tosi hienoja mun mielestä. en suosittele alkaa liivejä pilaamaan täytteiden pois leikkaamisella. musta tuntuu että ne bombshellit on vaan tosiaan suunniteltu niille pienirintasille, kuten mulle. 

mutta hetkensä kutakin! silikoonit häämöttää jossakin vaiheessa tulevaisuutta :) joku vois tähän sanoo että ''voi vitun feikki'' . mutta mieti oma elämäsi pienirintasena. mua se ainakin häiritsee jokaikinen päivä.. sitä ei tuu normaalirintaset ajatelleeks.

Vierailija

En itse käytä bombshelleja, mutta kerran tuli kokeiltua sellaisia bikineitä eikä mies sanonut juurikaan mitään. Tykkäsi tietenkin vain, kun oli tissit tyrkyllä :D Sen enempää en ole bombshelleihin perehtynyt.

Vierailija

Olen käyttänyt pelkästään bombshellejä jo pari vuotta. Käytän niitä koska ovat mielestäni oikein mukavat, rintani ovat kauniimma näköiset esim. tiukassa t-paidassa ja koska en halua ottaa silikoneja, mutta pidän isomman näköisistä rinnoista. Eivätkä omani ole edes pienet, 75-80 C. Samaa kokoa käytän näissä ja normaaleissa rintsikoissa jotka joskus nakkaan päälle pesupäivänä. Eivät mielestäni kohota liikaa, ei ainakaan niin, että rinnat olisivat kovin tyrkyllä, kohottaa vain kauniimmin kuin normi push upit. 

Vierailija

...Ja mielestäni ei ole linkaan säälittävää käyttää näitä. Säälittävää on välittää ja kommentoida sitä, millaisia rintsikoita tai yleensäkin vaatteita joku muu käyttää. 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat