Neuvoja kolmiodraamaan liittyen

Vierailija

Minulla oli jonkintasoista "juttua" 2011 kesästä lähtien, mutta alkava suhteemme loppui kuitenkin riitaisiin tunnelmiin. Tunteita molemmille kuitenki jäi. Meno vuosi ja nyt viikonloppuna mies ilmestyi mökkiin ja halusi puhua kanssani pitkän ajan jälkeen. Puhuimme menneistä ja hänellä oli minua ikävä. Olimme kuitenkin molemmat alkoholisoituneita, mutta 3 tunnin puheet kahdestaan jäivät kuitenkin mieleen molemmille. Hän lähti ennen lähtöäni aikaisemmin baariin, mutta päädyin hänen luokseen. Mies on kuitenkin tällä hetkellä varattu.. Ja vannoi tunteitansa minua kohtaan ja vonkasi myös seksiä, mutta parisuuhteensa takia omista moraalisista syistä emme tehneet sitä. Miten tälläisessä tilanteessa pitäisi toimia? Pelkkä ahdistuksen ja järkytttävän kaipuun tunne kytee rinnassa, mutta mitään ei oikeastaan ole tehtävissä. Arvostan jokaista pientäkin neuvoa, joka saattaa tulla tarpeeseen!

Kommentit (2)

Vierailija

Hän on varattu ja sinä mietit, mitä tehdä? Haluatko parisuhteeseen ihmisen kanssa, joka kykenee muitta mutkitta seurustelusuhteeseen naisen kanssa, josta ei muka ole edes kiinnostunut (= hänen nykyinen tyttösystävänsä). Kannattaakohan ryhtyä suhteeseen, jossa toinen ei näytä parisuhteeseen edes kykenevän. Toisaalta jotain rotia osoittaa sentään se, ettei hän harrastanut kanssasi seksiä.

Jos seksisuhteen haluat, pidä huoli, että hän jättää tyttöystävänsä rehellisesti ennen suhteen edistämistä mitenkään. Parisuhdeajatuksille sanoisin hyvästit, sillä hän ei kuulosta erityisen fiksulta mieheltä pyörittäessään kahta naista yhtä aikaa. Ja ethän tiedä sitäkään, oletteko sinä ja hänen nykyinen tyttöystävänsä ainoat, joita hän vonkaa ja vokottelee.

Vierailija

Sanoisin täysin samaa kuin edellinen kommentoija. Miten voit tietää, ettei mies myöhemmin tee sinulle samaa kuin nykyiselle tyttöystävälleen? Hänhän näyttää juuri nyt käytöksellään aivan hyvin kykenevänsä pettämään.

Lisäksi et voi tietää, onko miehellä oikeasti mitään aikomusta jättää nykyistään sinun tai kenenkään muun vuoksi. Jos hän haluaakin vain pillua ja aikansa leikittyään kanssasi, hylkää kylmästi ja jatkaa onnellisesti naisensa kanssa. 

Jos haluat hänet, niin odotat, että hän rehellisesti jättää edellisen. Ei ole ketään osapuolta kohtaan reilua koeajaa uutta, ennen kuin päätetään luovutaanko entisestä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat