Mitä tämän miehen käytös tarkoittaa

Vierailija

Olen siis seurustellut mieheni kanssa kaksi vuotta ja tietenkin alkuhuumassa seksiä oli monta kertaa päivässä. Yhtäkkiä lähes kaikki seksi loppui ja mies alkoi tyydyttämään itsensä päivittäin runkkaamalla. Tuntui pahalta kun hän ei enää halunnut minua. Yritin usein herätellä häntä seksiin ja esim hyväillä vaatteiden päältä, mutta hän vain poistui tilanteesta. En halua olla joku ruinaaja. Otin asian puheeksi ja seksiä oli sen jälkeen ehkä kerran viikossa ja mies laukesi aina heti.

Suhteen alussa meillä oli paljon esileikkejä, suuseksiä lähes aina. Yhtäkkiä kaikki loppui, en saanut suuseksiä mieheltäni mutta hän vaati minua antamaan sitä hänelle. Minua ei edes enään haluta antaa sitä hänelle, koska tiedän etten saa itse mitään. Kuulostaa todella itsekkäältä mutta nykyään seksi on sitä että mennään suoraan yhdyntään ja minua koskee. 

Tuli mieleen yksikin kerta kun hän antoi minulle suuseksiä. Yhtäkkiä hän repesi kauheaan nauruun ja huusi: 'HYI MUN KIELI KÄVI SUN SISÄLLÄ!!' Minulta meni fiilikset samantien. Huolehdin kyllä hyvin hygieniastani, mutta olenko silti niin ällöttävä? Seksistä on tullut minulle kovin vaikea juttu, en voi oikein nauttia siitä enää koska häpeän itseäni. En voi edes katsoa miestäni silmiin seksin jälkeen tai varsinkaan sen aikana. Tuntuu että harrastaisimme seksiä pelkästään siksi että minä haluaisin, usein hän on kysynyt että riittääkö.

Tuntuu hankalalta ottaa asia puheeksi, koska luulen että miehen ego ei kestä, taikka miten teennäiseksi kaikki voi muuttua.
Mitä ootte tilanteesta mieltä, miten toimisitte?

Kommentit (1)

Vierailija

Neuvoisin sinua ottamaan asian puheeksi sillä ethän kuitenkaan halua suhteeseesi tuollaista ja pitemmän päälle tuo ongelma hyvin todennäköisesti kaataa suhteenne kasautuessaan. Sitä parempi mitä pikemmin saat sanottua asiasi miehellesi. Jos miehesi ei suostu edes puhumaan aiheesta on sinun syytä miettiä onko hän sinun arvoisesi. Ei tee hyvää itsellesi olla suhteessa joka ei ole tasa-arvoinen. Kertomasi perusteella miehestä ei saa kovin naista arvostavaa kuvaa... Tsemppiä sinulle, toivottavasti miehesi tajuaa pitää sinua parempana puhuttuanne asiasta!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat