Poikaystävienne alkoholinkäyttö?

Vierailija

Heii,

Olisin mielenkiinnosta kysellyt, kuinka usein poikaystävänne juovat alkoholia? Mieheni joi ennen tapaamistamme joka viikonloppu molempina päivinä. Nyt olemme olleet yhdessä 1,5 vuotta ja hän juo enää kerran kahdessa kuukaudessa. Onko tämä mielestänne suuri määrä? Kuitenkin kun hän juo, hän juo usein liikaa.

Miehen kaverit ryyppäävät joka viikonloppu ja miestä harmittaa kuulla heidän tarinoitaan viikonlopuista. Hän ei halua olla ainoana porukassa selvinpäin, joten hän näkee kavereitaan vain humalassa eli n. kerran kahdessa kuussa. Olen ehdottanut että hän voisi tavata kavereita viikollakin ja etenkin selvinpäin, mutta viikolla ei kuulemma ehdi ja vklp:sin kaverit ovat humalassa.

Pitäisikö minun huolestua hänen alkoholinkäytöstään, vai olla tyytyväinen 1 krt /2kk juomiseen?

Kommentit (2)

Vierailija

Minusta tuo on aika normaalia. Oma mieheni juo silloin, kun tekee mieli eli esim. välillä viikollakin, mutta ei kuitenkaan silloin humalanhakuisesti. Myös hän juo välillä viikonloppuisin liikaa.

Vierailija

Sinuna olisin hyvin tyytyväinen tuohon määrään! Oma poikaystäväni saattaa parhaimmillaan juoda 4 ILTANA VIIKOSSA! 3 iltaa viikossa on aika vakio ja tämä alituinen juominen ärsyttää minua suuresti. En muutenkaan pidä hänen juomisestaan, mutta se, että hän juo arkipäivinäkin saa minut hermostumaan, ahdistumaan ja tuntemaan itseni aina jotain kautta huonoksi.. Poikaystäväni opiskelee vielä mutta se ei tunnu hänen juomistaan haittaavan. Minä olisin ikionnellinen jos hän joisi noin vähän, vaikka joisi yhden illan viikossa niin olisin onnellinen!

Poikaystäväni ei ole humalassa edes aggressiivinen, eikä ole kaatokännissä niin ettei tajuaisi maailman menosta mitään, hän ei höykyytä  minua tai muitakaan mitenkään fyysisesti vaan on melkeinen samanlainen kuin selvin päin.. tämän suhteen minulla on asiat todella hyvin, koska hän voisi olla mm. aggressiivinen minua kohtaan. Mutta silti hänen alituinen juominen ärsyttää ja raastaa minua henkisesti. Nyt minun ei tarvitse odottaa "peläten" viikonloppua kun hän juo viikollakin.. olen häntä asiasta huomauttanut, että miltä minusta tuntuu kun hän juo, mutta eipä siitä juurikaan mitään hyötyä ollut. Kovasti toivoisin, että mieheni edes vähän muuttuisi ja kasvaisi aikuiseksi tuon juomisensa kanssa..

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat