Suuseksin saaminen loppui yllättäen

Vierailija

Olen seurustellut poikaystäväni kanssa yli kolme vuotta ja ollaan asuttu yhdessä kaksi vuotta. Ennen sain suuseksiä aina välillä, ihan tarpeeksi, olin tyytyväinen. Nyt kuitenkin ehkä jo vuosi on mennyt ilman, en tarkkaan muista aikaa kun viime kerrasta on jo niin kauan, vuosi ei kuitenkaan varmasti ihan pielessä ole. Viimeinen kerta oli niin ällöttävä poikaystävälleni, ettei hän sen jälkeen ole sitä halunnut tehdä. Emme kyllä ole asiasta puhuneetkaan ja jos hän yhtäkkiä antaisikin suuseksiä, varmaan pelästyisin, enkä antaisi hänen sitä tehdä, koska pelkäisin, että käy samallalailla kuin viimeksi.

Tiedän, että asiasta pitäisi puhua, enkä olekaan täällä kysymässä mitä pitäisi tehdä, vaan onko muille käynyt samoin? Muiden kanssa poikaystäväni ei ole koskaan ollut, joten en tiedä onko vika vaan minussa :/

Viime kerralla tosiaan poikaystäväni kakoi ällötyksestä, kun sai klimpin niitä eritteitäni suuhunsa ja homma loppui siihen :/ no valkovuodossa sellaisia joskus on, joten ei kai ole yllättävää että kostuessa sellaisia tulee? Onko muilla tällaista? Itse en ikinä työntäisi kieltäni alapäähäni :D se haisee mielestäni pahalta, joten ei varmasti maistukaan hyvältä :P joten en poikaystävääni tuomitse. Haluaisin vaan tietää onko muilla samanlaisia kokemuksia. Kostunko liikaa vai mitä?

Kommentit (3)

Vierailija

Jos oma eritteesi haisee hyvästä hygieniasta huolimatta mielestäsi häiritsevän pahalta, kannattaisi tarkistuttaa lääkärillä, onko alapäässa kaikki ok. Esimerkiksi pH-tasapainon järkkyminen ja hiiva tai muut tulehdukset voivat aiheuttaa epämiellyttävää hajua ja muuttaa valkovuodon koostumusta. Toki koostumus vaihtelee kuukautiskierron mukaankin vetisestä paksumpaan.

Joitakin ihmisiä hajut, maut (miedotkin sellaiset) ja eritteet vain ällöttävät enemmän eikä siinä välttämättä ole mitään henkilökohtaista. Itse kuulun juuri niihin ihmisiin. Vaikka kuinka olisi ajatuksena ihanaa antaa miehelleni nautintoa suuseksillä, en kovinkaan usein sitä tee juuri tuon "fobiani" takia. Vaadin ehdotonta puhtautta, pesu pitää olla suoritettu juuri ennen aktia. Myös tietyt ruuat, juomat ja tupakka vaikuttavat eritteiden makuun. Tunnen myös oman oloni epävarmaksi mieheni nuollessa minua, sillä mietin koko ajan, miltä itsestäni tuntuisi siinä tilanteessa - vaikka mieheni vakuuttaakin nauttivansa siitä kun minä nautin. Minun vain on vaikeaa rentoutua suuseksin aikana.

Voisitte kokeilla leikkiä kermavaahdon, suklaakastikkeen tms. kanssa, mikäli tämänkaltainen "sotku" ei inhota. Yhdistetty seksi ja herkuttelu voi tuoda mukavaa vaihtelua jos kokeilunhalua löytyy. :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat