Pienet vai isot?

Vierailija

Kauan olen miettinyt, että kumpi on miesten milestä parempi.. Isot silari rinnat vai normit pienet? Tietenkin jokaisella on oma makunsa mutta..

Sivut

Kommentit (27)

Vierailija

just keskustelin mun poikaystävän kans tästä aiheesta ja se sano et monet miehet (hän mukaan lukien) on sitämieltä et naisen tissit pitää mahtua käteen :D ns. olla käteen sopivat! ja tää lohdutti mua kovasti koska mulla on 75A kupin rinnat........ :)

Vierailija

Itselläni on 75 D ja välillä on todella vaikeaa löytää vaatteita esimerkiksi mekkoja jotka sopisivat eivätkä olisi rintojen kohdalta liian pienet ja muuten isot. Viimeksi kun etsin juhlamekkoa itselleni, mikään mekko ei meinannnut mennä kiinni rintojen kohdalta. Joskus siis turhauttaa tämä tilanne, mutta olen saanut paljon kehuja niistä ja pidän niistä itsekin muuten.Jokaisen naisen pitäisi olla tyytyväinen itseensä ja sinroihinsa ja rakastaa niitä sellaisena kuin ne ovat sillä mielestäni kaiken kokoiset rinnat ovat kauniit kunhan ei mitään silikoneja!! 

Vierailija

Tämä on rehellinen vastaus mieheltä, ja anteeksi nyt vain mutta en rupea mitenkään sympaattiseksi, sillä mielestäni naisista on tullut pinnallisempia kuin miehet.

Miehet pitävät isoista rinnoista, mielellään isoista luonnollisista. Isot silarit ei tunnu hyvältä, mutta toki näyttävät hyvältä.

En rupea valehtelemaan tai katsomaan "asian lävitse" sillä minun mielestäni miehilläkin on oikeus vaatia.

Varsinkin kuin naiset ovat niin vaativia itse, että sen jälkeen kun olen käynyt 3 vuotta salilla, päässyt yliopistoon kauppatieteelliselle alalle, ja pitänyt ulkonäöstä sen verran hyvää huolta että nyt vedänki jo naisia kuin magneetilla puoleeni, voin vapaasti vaatia naiselta yhtä paljon kuin naiset vaativat miehiltä.

Vierailija

Joku mainitsikin että "käteen mahtuvat", oma poikakaverini kehunut minun että juuri sopivan kokoset koska mahtuu käteen ja pystyy puristelemaan hyvin ;) 

Vierailija
Vierailija

Joku mainitsikin että "käteen mahtuvat", oma poikakaverini kehunut minun että juuri sopivan kokoset koska mahtuu käteen ja pystyy puristelemaan hyvin ;) 

"käteen mahtuvat" pah kyllä  miehet tykkää isoista. Ajatelkaa mitä te naiset itse ajattelette peniksen koosta. tissien koolla on kaksi kertaa enemmän merkitystä miehille.

Nämä puheet siitä että miehet eivät välitä tissien koosta tai että naisella pitää olla kurveja(läskiä) on ihan yhtä totta kuin että naisille peniksen koolla ei ole merkitytä ja naiselle miehen persoonallisuus on tärkeintä. Pyh!

Vierailija

Olen samaa mieltä 6 viestin kirjoittajan kanssa. Miehellä on myös oikeus vaatia ja asettaa korkeat kriteerit naiselle. Isot luonnolliset kiitos!

Ainoastaan rumat miehet väittää muuta. Jos tähtäät komeaan mieheen pidä huoli siitä että itse täytät kaikki meidän kriteerit.

Vierailija

Täydelliset naisen rinnat sopivat napakasti shampanjalasiin.

Miehet, jotka pitävät isoista lolloista ovat henkisesti vielä mamin nisässä kiinni.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat