miten innostaa miestä antamaan suuseksiä minulle?

Vierailija

Miehelleni on annettu aikaisemmissa suhteissa suuseksiä ja myös minä olen sitä hänelle antanut. Itse en ole kuitenkaan saanut takaisin tätä ja viimeksi otimme asian puheeksi. Mies myönsi, ettei ole koskaan antanut sitä naiselle ja että hänen pitää valmistautua siihe henkisesti ja ei oikein pidä ajatuksesta. Alapää on hänestä haiseva. Olisiko teillä nyt siis neuvoja fyysisiä ja miten voisin vakuutella miestä, millä voisin häntä auttaa pääsemään peloistaan? Tai onko teillä ollut vastaavaa? Peruspuhtaus on itsellä kunnossa.

Pystyn kyllä elämään asian kanssa, mutta se haittaa myös miestä että hän ei pysty antamaan minulle samaa takaisin.

Kommentit (4)

Vierailija

Pyydä miestäsi suuteleman reisiäsi, alavatsaasi ja häpykumpuasi jotta paikka tulisi 'tutuksi' hyväillä suulla. uskon että lopulta miehesi uskaltautuu myös antamaan varsinaista suuseksiä. tsemppiä!

Vierailija

Hmm. Hankala tilanne. Mitäs, jos kokeilisitte makuliukkaria tai kermavaahtoleikkejä? Tai antaisitte toisillenne suuseksiä samaan aikaan? Unohtuisikohan silloin kenties tuo suuseksin antamisen vältteleminen?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat