sekstarit

Vierailija

hei haluaisin lähettää poikaystävälleni sekstareita eli tuhmia viestejä mutta jotenki tuntuu hassulta tai ei onnistu luonnostaan joten kysynki teiltä että millasia ootte laittanu ja jotain vinkkejä ja miten on toiminu:)? kiiitän !

Kommentit (10)

Vierailija

Joskus kun nykyinen oli intissä, tuli alotettua ihan perus "ikävä sua.. tulee vaa mielee mitä kaikkee kivaa voitais tehä ;)" ja "tääl ei ois ketään kotona.. ;)" jnejne jutuilla :D
Se ei oikein "osannut" vastata niihin, eli ei oikein lähtenyt :D mutta ei noi munkaan viestit nyt niin kovin vietteleviä ollut.
Edellisen kanssa samaan tyyliin ja se kyllä sitten osasikin vastailla paremmin :D

Vierailija
henana

Joskus kun nykyinen oli intissä, tuli alotettua ihan perus "ikävä sua.. tulee vaa mielee mitä kaikkee kivaa voitais tehä ;)" ja "tääl ei ois ketään kotona.. ;)" jnejne jutuilla :D
Se ei oikein "osannut" vastata niihin, eli ei oikein lähtenyt :D mutta ei noi munkaan viestit nyt niin kovin vietteleviä ollut.
Edellisen kanssa samaan tyyliin ja se kyllä sitten osasikin vastailla paremmin :D

Mä oon kans poikaystävälle jotain yrittäny laittaa, mut se ei kans oikein osaa vastata!!

Vierailija

mut kerrotteko että mitä haluutte tehä ja kuvailette ja miten laitatte jos laitatte:o ite ainakin haluisin saada poikaystäväni ihan sekaisin että kun astuu ovesta sisään niin jo lentää vaatteet:P

Vierailija

Jos kirjoittelen jotain, niin alku on yleensä just joku "Ikävä... ja kauhea panetus", tai sitten joku hämmentävä alku "Kulta... meidän pitäisi puhua, kun mä oon miettiny asioita...että mitä tykkäisit, jos odottaisin sua sohvalla pelkissä alusvaatteissa..." tms. tai jos ei halua kauhean rohkeaa aloitusta, niin joku monitulkintainen lause ja silmää vinkkaava hymiö perään. Ainakin omalle menee silloinkin perille. 

Jos pokka kestää, niin ota viettelevä kuva  ja lähetä se miehelle. Ite oon joskus ottanut jotain "epäselviä" kuvia, jossa näkyy esim. miehen suosikkialusvaatteita, nänni, sillein seksikkäästi suussa olevat sormet tms. "osakuva" jossa sua ei näy kokonaan, vaan joku aika läheltä otettu. Sitten laittanu tekstiin vaan että "kuva-arvoitus päivääsi piristämään." tms. :D Ollut hauskaa. 

Vierailija

Kirjottelen aika säännöllisesti omalle avokilleni tuhmia viestejä.

Joskus pelkkää tekstiä ja toisinaan kuvan kanssa, missä mulla on jotkut sexyt alusvaatteet päällä.

Viestit vaihtelee aika paljon, välillä kirjotan vaan esim.

"Aaa, panettaa! Haluun sua nyt! ;)" ja sit taas toisinaan kirjotan enempi esim.

"Himottaa, kuumottaa... Haluun sua niin paljon, haluun että otat mut rajusti tota makkarin seinää vasten nyt heti! Tuu pian kotiin ja laita mut voihkimaan. Mäkin voisin antaa sulle suullisen esikäsittelyn ;)" sitten saatan joskus kirjottaa myös englanninkielisiä sekstareita esim.

"I wanna be your nasty girl, I wanna make your body scream. Let me play with you lovestick and taste your lips. Touch me, take me... Be my horny man. I'm yours, do me everything you want ;)"

Vierailija

Itse aloitan viestit aina joko " olen alasti ;) " tai " minua himottaa;) ". Usein poikaystäväni vastaa takaisin esim. " niin olen minäkin;)" tai " haluan sinua;)" ja siitä se sitten lähtee! Sekstareissa on helppoa kertoa fantasioista esim. " haluan että sidot minut käsistä kiinni ja nuolet minun kosteaa pilluani niin kauan kunnes tulen". Miehet rakastavat suoraa puhetta ja kerro yksityiskohtaisesti viestissä mitä haluat. Zemppiä!

Vierailija

Mä laitan yleensä sellaisia tosi, tosi rivoja tekstareita. Siis jotain sellasta, mitä en edes kasvokkain oikein kehtaa sanoa. Poitsu sanoi, että se on ihan superkiihottavaa, kun töihin saa sellaisen viestin. 

Siis tyyli on esimerkiksi "Tule nussimaan mua suuhun!"

Vierailija

Niin ja jatkoa vielä edelliseen viestiini, ovat tosiaan toimineet hyvin!

Joskus saan innostuneen viestin takaisin tai sitten ei tule vastaviestiä, mutta innostunut mies tulee töistä kotiin ;)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat