Poikaystävän vanhemmat

Vierailija

Eli siis, mulla on sellainen ongelma etten tule kovin hyvin toimeen poikaystäväni vanhempien kanssa.

Olen seurustellut nyt poikaystäväni kanssa n. 4vuotta ja vasta vuosi sitten uskaltauduin ensimmäistä kertaa mennä käymään heillä. Alku oli hyvä, mutta sen jälkeen tyssäsi.

Eivät he osoita minuun ollenkaan kiinnostusta ja ainut mitä sanotuksi saan, kun heille menen on "moi" ja tietysti he vastaavat, mutta se jää siihen. Eivät he kysele minulta mitään, tai muutenkaan juuri puhu mitään. Tämä vaivaa minua ihan älyttömästi. Ja on todella huom. TODELLA vaikea edes keksiä mitään puheenaihetta.

He ovat ns " parempaa kastia " (jos nyt niin voi edes sanoa..) ja en todellakaan ole samalla aaltopituudella heidän kanssaan, he tietävät että poltan, mutta eivät siedä sitä, mutta asia ei mielestäni kuulu heille? En kuitenkaan ikinä polta heillä ollessani, tai heidän nähden.

Olen poikaystävältäni kysynyt muutamaan otteeseen, että onko heillä joku minua vastaan, vai mistä johtuu välinpitämättömyys? Ei poikaystäväni osannut siihen osannut oikein vastata.

Inhoan kaikkia sukujuhlia joihin minun pitäisi mennä, esim. poikaystäväni valmistujaiset olivat yhtä tuskaa, koska olin siellä lähinnä seinäruusu, vaikka yritin olla puhelias ja avulias.

Poikystävälläni on myös sisko, jonka kanssa en ole oikein vielä tutustunut, muutaman kerran jutellut ja vaikuttaa tosi mukavalta tyypiltä! Hän on kuitenkin minua vanhempi ja pelottaa että hän ajattelee minusta kuin olisin joku "pikkuteini" ja siksi varmaan parempi tutustuminen on jäänyt.

Poikaystäväni isovanhempien kanssa tulen hyvin toimeen ja he ovat ihania, ja he ovat myös kutsuneet minut syömään heille lähiaikoina, ja en oikein tiedä menenkö vai en.. Toisaalta en kehtaa kieltäytyä kun on kutsuttu.

Pelkään että minulle tulee kiusaantunut olo, heidän seurassaan..

Haluan tämän tunteen pois, mutta en tiedä miten! Auttakaa!

Kommentit (1)

Henne
Seuraa 
Liittynyt28.1.2011

Olet ilmeisesti melko nuori? Olette poikaystäväsi kanssa seurustelleet jo neljä vuotta ja vasta nyt tapasit hänen vanhempansa, hieman erikoista... Onko poikaystäväsi tavannut omia vanhempiasi? Mielestäni on outoa, ettei poikaystäväsi ole halunnut esitellä sinua heille aiemmin, ehkäpä syynä on heidän etäinen luonteensa. Mielestäni sinun ei missään nimessä pidä jättäytyä pois suvusta! Mene rohkeasti isovanhempien luokse syömään, he kuitenkin saattavat kehua sinua pojan vanhemmille ;)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat