Ongelma avokin ryyppäämisen kanssa! Apua :(

Vierailija

Olen nyt ihan solmussa ajatusteni kanssa.

Mieheni tekee kolmivuorotyötä, eikä sen vuoksi ehdi tavata kavereitaan usein. Viikonloppuisin kaverit ovat kaikki humalassa, joten ainoa vaihtoehto on lähteä ryyppäämään jos hän haluaa nähdä kavereitaan. Minulla taas on hieman ryyppäämistä vastaan, koska meillä tulee joka kerta jotain kränää kun hän tulee humalassa kotiin. Viihteelle mukaan lähteminen ei tule siitä syystä kuuloonkaan.

Mies on itse sanonut, että pää hajoaa jos ei voi lähteä ulos kun haluaa. Kuulemma jotkin sisäiset agressiot minua kohtaan heräävät humalassa. Ymmärrän häntä kyllä, mutta hän ei tunnu ymmärtävän minun näkökulmaani. Olen nähnyt mieheni flirttailevan muille naisille ollessaan kuitenkin minun kanssani samassa baarissa. Hän on myös uhannut minua väkivallalla ollessaan humalassa.

En tiedä mitä tässä tilanteessa enää tekisi. Alkaa olemaan jo kaikki tauot yms mielessä, näinkin turhan asian takia.

Kiitos kaikille jotka jaksoivat lukea ja kommentoida!

Kommentit (5)

Vierailija

HEI!

Kannattaa vielä kerran yrittää puhua ja sanoa tauosta. Ei ole reilua sinua kohtaan miehesi käytös! Ymmärrän työn olevan raskasta, mutta miltä hänestä tuntuisi kun sinä viettäisit viikonloppusi baarissa? Lukemani perusteella tuntuu ettei miestä kiinnosta sinun mielipiteesi. Se mitä miehesi sanoo sisäisistä aggressioistaan ja tuo väkivalta juttu, niin toivoisin että miettisit kahdesti onko hän se elämäsi rakkaus. Ansaitset ehdottomasti parempaa kohtelua!:) Toivottavasti kaikki selkenee.

Sunqueen
Seuraa 
Liittynyt11.10.2011

Käskepäs miestäsi valitsemaan: sinä tai alkoholi. Jos alkoholista koituu ongelmia, on alkoholi ongelma ja siihen pitää puuttua. Miehen on turha väittää, ettei voi pitää hauskaa jos ei saa ryypätä. Kyllä niitä kavereita voi baarissa nähdä vaikkei itse ryyppäisi. Jos tämä ei ole miehelle mahdollista, on hänellä alkoholi-ongelma, eikä sinun sitä tarvitse kestää, jos hän ei ole valmis tekemään asian hyväksi mitään.

Vierailija

Meillä on sama tilanne, tosin hän ei oo väkivaltanen eikä yritä flirttailla muille. Eikä mies tee kolmivuorotyötä mut muuten rankkaa ja fyysistä työtä. Hän ei tajua lopettaa ajoissa ja sillonkun juo liikaa meille tulee aina riitaa jostaki. Millon hän haluaa lähtee kotii mut ei suostu liikkua eteempäi, millon jostain ihan muusta syystä.

Joskus tosin osaa lopettaa ajoissa, mut varsinkin jos kaljalla on aloteltu siitä ei seuraa hyvää. Tästä syystä jään mielummin kotiin ku lähen mukaan.

En oikein sua osaa auttaa muutakun tsemppiä ja koita puhuu miehes kanssa! Meillä on puhuminen hieman auttanut.

Vierailija

jos mies uhkailee väkivallalla, hän sen myös joskus todennäköisesti toteuttaa :(

poikaystäväni juo noin 3-4 iltaa viikossa, joka on aivan uskomaton määrä! poikaystäväni opiskelee, joka ei tunnu häntä hidastavan. Eikä häntä hidasta sekään, olen kertonut miltä minusta hänen juomisensa tuntuu; ahdistaa, masentaa,ärsyttää, harmittaa ja tunnen itseni riittämättömäksi ja tämä kaikki raastaa minua joka päivä henkisesti. hän ei ole humalassa aggressiivinen, eikä muutu huonompaan suuntaan käytökseltään yms. mutta juominen ärsyttää minua suuresti.

sinuna ottaisin etäisyyttää mieheesi kerta hänen aggressionsa heräävät ja hän uhkailee, kukaan ei ansaitse sellaista kohtelua! on hyvin todennäköistä, että hän vielä joskus toteuttaa uhkauksensa, enkä suosittele jäämään odottamaan sen tapahtumista! Tsemppiä sinulle ja voimia!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat