Kenen kanssa vietät joulun?

Vierailija

Minulla on poika  hänen kanssaan.Olisi,toive et rakkaan kanssa saisi viettää joulun.Ihanaahan se olisi,ihminen joka saa sydämmen sykkimään kivasti.Mukava mies joka aivan ihana.Joulu lasten juhla joulupukkiahan poika vielä odottaa vaikka jo 8v.Ihanahan se joulun satu,kiva katsella,kun lapsen silmät tuikkivat ilosta.Ihanahan se olisi jos saisi muidenkin lapsieni kanssa joulun viettää.Ilahduttaisi påoikaani suuresti kun sisarukset olisivat läsnä.

Kommentit (4)

Vierailija

oman avopuolison kanssa<3 eka mun äitille aamupuurolle ja siitä sitte avopuolison äitille syömään ja viettää ihanaa joulua :) IHAN PARASTA AIKAA!

Vierailija

Minä lupauduin viettämään joulun poikaystäväni kanssa. Hänelleen joulu on tosi tärkeä ja hän haluaisi, että pääsisin kokemaan ja viettämään joulua heidän perheen näköisesti hänen vanhemmilleen. Omille vanhemmilleni en joulun suunnitelmista ole uskatanut vielä edes mitään mainita, he kun todennäköisesti kovasti odottavat ja haluaisivat, että olisin joulun heidän kanssaan...

Vierailija

Mä oon kans sitten miettiny, et kun asutaan poikaystävän kanssa kahdestaan, että kumman vanhempien luo mennään jouluks, tai siks aattoillaks. Toisen vanhemmat kuitenkin loukkaantuu, vaikka luvataan, et tullaan ens vuonna toiselle... Ja tuntuis vähän tyhmältä molempien mennä omien vanhempien luo yksin. Nyt asutaan molemmat vielä kotona, niin ollaan ihan kotonamme aatto:)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat