Tummista hiuksista vaaleaan

Sivut

Kommentit (34)

Vierailija

Ihana nähdä susta kuvia tummahiuksisena! :) Mun mielestä sulle sopii todella hyvin molemmat, vaalea ja pehmeä ruskea. Kaunis oot joka tapauksessa :) 

Vierailija

Ylimpien kuvien keskiruskea on mun mielestä tosi luonnollisen ja kauniin näköinen sulle. Ei sillä, vaaleakin sopii hyvin, mut kyllä toi vähän tummempi toisi lisää särmää ja näytät niin nätiltä ruskeillakin hiuksilla. :)

Vierailija

Joo ruskeilla hiuksille olen mennyt melkein koko elemäni, ja vasta viimeaikoina ihastunut enemmän vaaleaan. Ja kiitos kivoista sanoista, kiva kuulla lukijoiden mielipiteitä väristä. :) 

Vierailija

Näytät kyllä tosi kivalta molemmilla sävyillä. :) Minullakin oli jenkeissä paljon vaaleammat hiukset. Otin ensin raitoja ja aurinko hoiti loput. Täällä Lontoossa ei varsinaisesti aurinko pääse näihin hiuksiin käsiksi enkä voi oikein ottaa vaaleita raitoja, kun hiukseni menevät tosi huonoon kuntoon heti jos näihin mitään väriä laitetaan. Onneksi kesäisin voi käydä vähän jossain ulkomailla saamassa aurinkoraitoja ja niillä sitten mennään. :)

http://www.girlsloveshoes.blogspot.com

Vierailija

Kiitos :) Joo täällä kun aurinko paistaa melkeimpä koko vuoden, on hankalampi melkein pitää tummia hiuksia kuin vaaleita. Aurinko tekee niin tepposet ja vaalentaa hiuksia niin paljon.. :) Sinulle kyllä sopii vaaleat hiukset myös tosi hyvin.

Vierailija

Toi vaalea on kaunis ja luonnollisen nakoinen. Just sellasen auringonvaalentaman surffaritukan oloinen. 

Ma nyt menen perjantaina kampaajalle ja tummennan oman tukkani...

Vierailija

Kiitos! ja joo täällä olen oikein ihastunut sellaiseen huolettomaan surffaritukkaan, jotenkin niin helppoa ylläpitää varsinkin tätä liukuvärjättyä versiota. Oi ja tummat talvella kuulostavat kyllä hyvältä!

Vierailija

Oot hurjan nätti ihan ensimmäisessä kuvassa!Ihana :) aattelin eka ettei tummat sopis yhtä hyvin ku vaaleet mutta nätti oot kyllä molemmilla!

Vierailija

itse rakastan tummia hiuksia, mitä tummemmat sitä paremmat. mutta yllätyksekseni on sanottava että kyllä sulle sopii paljon paremmin vaaleat hiukset. Kun ne ovat tollaset luonnolliset ja toi ihana rusketunnut iho korostuu!! vautsi! :)

Vierailija

Voi miten kiva kuulla, kiitos. :) Vaalean värin kanssa on jotenin helpompi kun ei tarvitse koskaan laittaa ihan hirveästi meikkiä, ettei näytä jotenkin niin kalpealta kuin tummemman kanssa. Varsinkin täällä on kiva olla sellaisella kalifornia lookilla :)

Vierailija

Joo munkin mielestä noissa ensimmäisessi kuvissa on tosi luonnollinen väri, mistä itse tykkään. :) 

Vierailija

Tykkään itse yleensä tummista hiuksista, mutta sulle kyl sopii tosi paljon enemmän noi vaaleemmat, noi mitkä sul on nyt :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat