miehistä selvää?

Vierailija

Olen 20 v nainen, ja erosin poikaystävästäni n.1.5 vuotta sitten. Olimme olleet melkein 2v kihloissa. Eron jälkeen emme vähään aikaan pitäneet yhteyttä, mutta sitten rupesimme taas hengailemaan yhdessä. Meillä alkoi on-off suhde jota kesti puoli vuotta, ja päätimme oll ystäviä. Olemme kuitenkin olleet nyt koko ajan yhdessä, työskentelemme yhdessä ja meillä on avaimet toistemme asuntoihin, olemme aina joko hänen luonaan tai minun luona. Pari iltaa sitten hän humalassa soitti minulle kun olin toisella paikkakunnalla ja kertoi, että haluaisi seurustella kanssani, mutta seuraavana päivänä selvinpäin hän sanoi että haluaa jatkaa "normaalisti" Eilen kun katselimme autoja netistä (olemme suunnitelleet että ostamme yhteiseen käyttöön auton) hän kuitenkin kertoi suunnitelmistaan, joita oli ainankin kahdelle vuodelle eteenpäin, ja minä olisin niissä mukana.

Välillämme tosiaan ei ole romantiikkaa tai "seurustelemista" (seksiä on) mutta lähinnä sellaista yhdessä elämistä. Onko kellään kokemusta vastaavasta tilanteesta, mihin on päädytty? Pelkään, että mies haluaa hengailla kanssani vain niin pitkään kunnes löytää jonkun täydellisen naisen jonka kanssa haluaa seurustella ja heittää minut sitten rojukoppaan. Omasta mielestäni välillämme on syvällisempiäkin tunteita, mutta hän ei ainankaan tunnusta mitään (selvinpäin ollessaan). mitenköhän tässä käy.

Kommentit (4)

Vierailija

Katkaise välit ja opettele olemaan yksin. 
Älä tuhlaa aikaasi tuollaiseen jahkailuun. Oikeasti. Lue ja sisäistä: Se. Ei. Johda. Mihinkään.

Vierailija

Olen edellisen aikalailla samaa mieltä. Unohda ja löydä itsellesi parempi mies. Tollaisesta suhteesta kuitenkaan tuskin on pidemmän päälle mihinkään, tuhlaat vain aikaasi. 

Vierailija

Inhottava tilanne! Minä erosin poikaystävästäni n. kuukausi sitten, yhteistä elämää oli takana melkein kolme vuotta. Asumme vielä toistaiseksi samassa asunnossa, onneksi kohta pääsemme muuttamaan erillemme. Minä olin itse tässä pari viikkoa sitten viikon verran toisella paikkakunnalla, ja miekkonen soitteli melkein koko ajan! Yhtenä iltana hän oli aika kännissä soittaessaan ja kertoi kunka haluaisi että olen vielä joskus hänen naisensa ja hempeili muutenkin kaikkea, seuraavana päivänä pahoitteli asiaa ja sanoi että kaikki jostui siitä kun oli lakoholia ottanut. Kuitenki laitteli vielä loppuviikosta viestejä joissa kertoi että on ikävä jnejne, kun tulin takaisin, hän oli todella hellyydenkipeä ja kun kysyin että haluaako hän edelleen erota, vastaus oli että tottakai!? Pelottaa itseä kans vähän että miten tämä tästä jatkuu muuton jälkeen, sillä hän haluaisi pysyä kaverina. Ja muutamme vielä vierekkäisiin kerrostaloihinkin!! Toisaalta en haluaisi menettää hyvää ystävää, mutta toisaalta haluaisin päästää irti ja aloittaa oman elämän.. Vaikeaa :/

Vierailija

Älä,anna kohdella itseäsi noin mies ei ole valmis sitoutumaan lainkaan.Päästä irti suhteesta ,mikä ei anna sinulle sitä mitä toivot,en haluaisi,että sinua loukataan turhilla lupauksilla.Tämä,elämänkokemusta.Mies ,haluaa että olet paikalla kun hän sattuu tarvitsemaan suhde on myös sitä ,että sinäkin saat suhteesta jotakin.Tuntuu,siltä,että sinulla jää tyhjä olo tuollaisesta.Parempi,ettet anna kohdella itseäsi jalkamattona.Kunnioita itseäsi.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat