Klamydia ja kuukautiset

Vierailija

Moikka!

Mulla olis nyt "pieni" ongelma ja haluaisinkin kysyä olisiko jollain vastausta siihen.

Eli, lopetin e-pillerit (diane nova) heinäkuussa, elokuussa ei tullut kuukautisia lainkaan, seuraavaksi ne alkoivat 1.9 (kestivät n.7pv) ja sitä seuraavaksi 3.10 (taas kesto n.7pv). No nyt tässä kuussa ei ole kuukautisia vielä näkynyt.

Kysymys kuuluukin, että voiko kk:t olla myöhässä siksi, että minulla todettiin klamydia viimekuun lopussa (söinkin lääkkeet siihen sitten heti). Vai  onko kyse jostain muusta? Ensiviikolla pitäisi mennä uudelleen testaamaan onko klamydia saatu pois..

Kiitos paljon vastauksistanne!

Kommentit (1)

Vierailija

Pillereiden vaikutuksesta kehoon pääsee eroon vasta n. puoli vuotta pillereiden lopettamisen jälkeen. Kaverillani kesti 2 vuotta saada menkat kuntoon sen jälkeen kun lopetti pillerit.

En tokikaan tiedä voiko klamydia vaikuttaa asiaan. Mahdollisesti.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat