Lauren Conrad arvonta

Kommentit (6)

Vierailija

Voi apua! Luin sun vanhoja postauksia, kun en aiemmin juurikaan ole seuraillut blogiasi. Törmäsin postaukseen, jossa kerrot sun ja sun miehen tapaamisesta. Ja ei, mutta mun silmäni aukesivat. Oon synkistellyt jo pidemmän aikaa omaa elämääni kun kaikki tuntuu tylsältä ja mitään ei koskaan tapahdu ja kaikilla muilla tuntuu tapahtuvan... Mutta luettuani kyseisen postauksen tajusin, että elämässähän voi koska vain tapahtua mitä vain, oikeastaan millä hetkellä hyvänsä. Kunhan vain itse on avoin uudelle ja pitää silmänsä auki ja ennekkoluulot kurissa :) Ihanan inspiroivaa, voi että! Pakko kysästä kun muutit jenkkeihin, tapahtuiko se nopeasti tuon tapaamisen jälkeen? Saitko minkälaisa palautetta ihmisiltä asiasta, eli oltiinko kannustavia vai skeptisiä? Olet kuitenkin ihanan rohkea ja onnesi ansainnut! :)

Vierailija

:) Heiii ja tervetuloa mukaan! Ja ihana että tuo postaus herätti sinussa tunteita, ja niin totta ettei oikeasti koskaan tiedä mitä tulevaisuus tuo tullessaan. :) Tulin Jenkkeihin kolmeksi kuukaudeksi heti sinä kesänä kun olimme tavanneet keväällä, ja sitten taas seuraava keväänä kolmeksi kuukaudeksi. Nuo viisumiasiat ovat sen verran hankalia ettei tänne voi suoraan muuttaa vaan pitää olla joko naimisissa tai kihloissa. Ja suurinosa ihmisistä oli yllättävän positiivisia asiasta, heh mehän päätimme mennä naimisiin heti vuoden tuntemisen jälkeen. Mutta joukossa oli kyllä niitä negatiisivia ääniäkin, jotka eivät voineet ymmärtää päätöstäni. Mielellään kuulin niitä 'mitä jos' puheita, mutta ajattelin enemmän että mitä jos en lähde kokeilemaan, että kuinka paljon enemmän voinkaan saada irti jos uskallan. :) Onneksi sitä voi itse ympäröidä itsensä sitten niillä hyvillä ja kannustaville ihmisillä jotka uskovat tällaisiin välillä hassuihin päähänpistoihin. :D Ja kiitos vielä ihana kommentistasi. :) <3

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat