apuja kaivataan! :) (vaikea ongelma joka haittaa seksielämää)

Vierailija

Päätinpä tehdä tänne nyt keskustelun koska todellakin olen teidän vinkkejen tarpeessa! Eli olen hieman yli parikymppinen nainen ja ollaan oltu yhdessä poikaystäväni kanssa vajaa vuosi. Nautin mieheni tyydyttämisestä ja teen sitä hyvin mielelläni joko omasta tai mieheni ehdotuksesta (käsipeli ym.) Ongelma on kuitenkin siinä, että en halua mieheni tekevän samaa itselleni. Kyse ei ole siitä, että ajattelin ettei mies osaa/en pitäisi hänen kosketuksestaan. Pikemminkin ongelma on omassa itsetunnossani koska en ole kovinkaan sinut kroppani kanssa vaikka normaalipainoinen yms olenkin.

Tämä häiritsee poikaystävääni koska hän kuvittelee että tilanne johtuu hänestä kun en halua että hän tyydyttää minua. Olisi ihanaa jos osaisin rentoutua myös omalta osaltani ja antaa miehelleni luvan koskea ja tyydyttää vastavuoroisesti myös minua.

Kerta toisensa jälkeen kun päästään asiaan ja pusut muuttuvat kiihkemmiksi, tekisi mieli vain sanoa että "siitä vaan" mutta jokin ns. lukko päässäni kieltää tämän :/ Mitä siis voisin asialle tehdä, että en toisin sanoen häpeisin omaa kroppaani ja päästäisin mieheni lähelle?

Kiitos jo etukäteen jos jaksoit lukea ja auttaa!:)

Kommentit (5)

Vierailija

Ootko kertonu poikaystävällesi syytä siihen, miksi et halua hänen tekevän sinulle mitään? Varmasti hän osaisi suhtautua asiaan eritavalla, jos kerrot hänelle, että sinulla on epävarma olo, etkä ole sinut vartalosi kanssa, siten ehkä mies ymmärtäisi miltä sinusta tuntuu ja osaisi sitten rohkaista sinua kehuillaan, koska hän tuskin on sinun vartalostasi samaa mieltä, mitä sinä.

Itsekin olin joskus hyvinkin kielteinen suuseksin vastaanottaja, koska jotenkin arastelin ulkonäköäni ja samalla ressasin alapäätäni, miltä se näyttää tai maistuu tai tuoksuu jne... Mutta sitten lopulta suostuin siihen ja vain sillä ehdolla, että mies lopettaa sen heti jos se alkaa häntä kuvottamaan tms. Ja näin olen sitten itse oppinut nauttimaan suuseksistä myös saavana osapuolena, toki huolehdin karvoituksen siistimisestä ja peseytymisestä, ylipäänsä yleisestä hygieniasta niin itselläni on varmempi olo, kun tiedän olevani puhdas.

Ja jos sua oma vartalosi ressaa, niin eihän sitä tarvitse täysissä parrasvaloissa harrastella. Joku pieni valo vaan tai ihan pimeässä, jos se auttaa sinua rentoutumaan.

En tiedä oliko tästä mun sönkkäämisestä mitään apua, mutta toivottavasti edes jotain! :)

Vierailija

Pullli:  Kiitos vastauksestasi!:) Oli paljonkin apua. En ole nimittäin tajunnut kauhen selvästi ilmaista poikaystävälleni että mistä tuo arkuus ja kielteisyys johtuu. Tämäkin jo auttoi paljon:)

Vierailija

Sain sellaisen kuvan, että mies ei edes yritä mitään, vaan odottaa sinulta ikään kuin lupaa koskemiseen? Entäpä jos sanot miehellesi, että seuraavalla kerralla etenisi hitaasti eteenpäin, ilman että sinä sanot muuta kuin sitten jos ei enää tunnu hyvältä? Eli ei tarvitse lupia kysellä, mutta tottakai lopettaa jos toinen näin tahtoo. Minulla ainakin toimii tämmöinen lievä "pakotus". Eli että toinen vaan tekee kyselemättä, kun kuitenkin on se luotto, että tietää toisen lopettavan heti kun minä vihellän pelin poikki.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat