Harrastatko seksiä kuukaustin aikana?

Sivut

Kommentit (23)

Vierailija

Anteeksi, olen tyhmä ja esitän typerän kysymyksen, mutta kuitenkin.

Ensinnäkin mikä on "kuukausti"? Onko se jokin uusi hieno nimitys kuukautisille vai liittyykö se jotenkin kuun vaiheisiin, vai häh? :D

P.S - Olen hölmö ja tietämätön.

Vierailija

Yhdenillanjutuissa ei olisi kiva harrastaa seksiä kuukautisten aikana, mutta parisuhteessa ne eivät ole iso este. Niinä päivinä, kun vuotoa tulee runsaammin, harrastamme seksiä suihkussa, ja niukemman vuodon päivinä pyyhkeen päällä ihan sängyssäkin.

Vierailija

Harrastetaan seksiä kuukautistenkin aikana avokkini kanssa jos himot sillon yllättää. Eihän siinä muuta, kun pyyhe alle ja liukkaria perään. Sit toki suihkussa käymisenkin voi hyödyntää. Et aika sama homma hommakuin "pinkcherry"lläkin.

Et ei ongelmaa.

Vierailija

Ja osaan todellakin kirjoittaa... "homma hommakuin?" aivan :D

Toinen homma -sana joutanee poies.

P.S - Ois kiva kun pystyisi muokkaamaan omia viestejään!

Vierailija

Kyllä, mutta riippuu vuodon määrästä. Jos se on niukkaa, niin sillon ainakin. Jos tulee enemmän, niin toi pyyhe on hyvä idea. 

Vierailija

Mua itteensi naisena jotenkin "ällöttää" seksin harrastaminen kuukautisten aikana. Saattaahan sit mieli tehdä silloinkin, mutta mä mielummin odotan... Vaikka suihkuhan ehkä tosi niukan vuodon aikana vois olla, mutta ei mitään pyyhesänkyyn viritelmiä! Tuntuu, että se ois epähygieenistäkin..

Vierailija

Harrastan. Olen himokkaimmillani juuri kuukautisten aikaan, ja koska miehenikään ei pidä verta mitenkään ällöttävänä, emme näe mitään estettä seksin harrastamiselle. Huolehdin vain itse siitä että olen ennen seksiä puhdas ja että esimerkiksi lakanat eivät mene likaisiksi. Ja mikäs piristää päivää paremmin kuin seksi suihkussa... :)

Vierailija

Joo harrastetaan, pyyhe alla vaan :) Sen jälkeen kumpikin vaan suihkuun ei sen kummempaa :) Parisuhteessa siis - ei yhdenyön jutuissa. 

Vierailija

Yhen kerran olen harrastanut menkkojen aikaan satunnaisen miehen kaa. eli ei sen kummempaa kun seksiä. mutta niin sairaan veristä puuhaa että ei viitti menkkojen aikaan ennää harrastaa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat