Sunnuntain kirppis

Kommentit (8)

Vierailija

Sulla on aivan ihana blogi ja kiva tyyli! :) Miten muuten päädyit Los Angelesiin ja onko siellä kallista asua? (:

Vierailija

Kiitos!!!:) Ja miehen perässä olen tänne päätynyt;) Ja kyllä Losi on aika kallista seutua juuri esimerkiksi asumisen osalta tai sairasvakuutuksien takia, toisaalta esimerkiksi monet muut jutut ovat halvempia kuin Suomessa. :) 

Vierailija

oi mitkä valikoimat... ja ihania tekstiilejä tossa vikassa kuvassa vilahtaa...

minkälaiset hinnat noilla antiikkikirppareilla on? 

Kivaa alkavaa viikkoa sinnekin, ja pehmeää paluuta arkeen! :) -Katja

Vierailija

Tuo antiikkikirppari on aina aivän järkyttävän suuri ja myyjiä löytyy joka lähtöön. Monet jutut ovat paljon kalliimpia kuin euroopassa kun täällä kaikki siellä tehty on niin paljon enemmän arvossa. Mutta jenkeissä tehtyä juttuja sitten saa taas halvemmalla. Eli laidasta laitaan kaikkea löytyy. :) Ja kiitos paljon, arki tosiaan taas hetkeksi käyntiin :)

Vierailija

on aina ilo huomata että oot kirjottanu, sun postaukset on aina niin piristäviä :-) kysymyspostaus meni jo ja nyt on vasta tullu pari kysymystä mieleen niin kysyn nyt tässä jos vielä voit vastailla=) muistan kertoneesi, että olet opiskellut tallinnan teknillisessä yliopistossa? (vai oliko joku toinen tallinnan yliopisto) ja opiskelitko kansainvälistä johtamista? olen itse hakemassa seuraavassa haussa kyseiseen kouluun ja olisi mukava kuulla mitä pidit ja koitko koulun hyväksi :-) oletko päätynyt opiskeluidesi kautta sen alan töihin? kiitos jo valmiiksi tuhanneksi jos ehdit vastailla =)

Vierailija

Heiii ja tottakai saa kysyä, olin juuri tuossa teknillisessä yliopistossa. Itse opiskelin kansainvälisiä suhteita, ja hmmm...Tallinna itsessään on kiva paikka opiskella, tekemistä riittää mutta en ole aivan varma miten koululla nykyään menee. Välillä itsestä tuntui että kukaan ei tiennyt mistään mitään ja asiat hoituivat vähän niin ja näin. Itse en ole päätynyt oman alan töihin ja harvempi kavereistani jotka ovat saman koulun käyneet. On varmasti ihan ok jos hakee maisteria suorittamaan heti koulun jälkeen jonnekin muualle, mutta rehellisesti olin useasti todella pettynyt tuohon kouluun. Suosittelin kyllä lähtemään ja käymään vaihdossa jne. mutta ykköskoulu se ei ole. :D Jos haluat että kerron tarkemmin niin laita ihmeessä sähköpostia. :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat