Eron jälkeen

Vierailija

Haluaisin tietää, onko kellään oikeasti hyvää kokemusta siitä että eron jälkeen ollaan oltu yhteyksissä ja jatkettu kavereina? Tai lähinnä just siitä, että ollaan oltu yhteyksissä ilman mitään kunnon väliä yhteydenpidosta? Entä onko kaverisuhde ollut aina kuitenkin jollain tapaa semmoinen eksien kaverisuhde vai onko siitä ajan myötä kehittynyt ihan normaali muihin kaverisuhteisiin verrattuna?

Kommentit (3)

Vierailija

Riippuen suhteesta ja erosta tietenkin, niin se voi kasvaa ihan normaaliksi kaverisuhteeksi. Itselleni ei ole käynyt näin, lähinnä koska en ole halunnut olla eksien kanssa enää tekemisissä eron jälkeen. Tai yhden kanssa oltiin, mutta koska se oli ensirakkaus ja tunteita oli vielä jäljellä, niin se meni helposti siihen, että oltiin enemmän kuin kavereita.. Mistä taas tuli omat ongelmansa.

Että jokainen taplaa tyylilllään. Itse en suosittele, että heti eron jälkeen oltaisiin koko ajan yhteyksissä. Kannattee antaa aikaa.

-Minnapa

Vierailija

Riippuu siitä miten eroaa tai et mikä on eron syy. Mä ja entinen erottiin muutama viikko sitte koska se halus elää villiä nuoruutta (täytti siis just 18 ennen eroa). Olin tietenki surullinen mutta kiitollinen siitä että se oli rehellinen.

Me ollaan entisen kanssa tosi hyviä kavereita koska ero ei ollu riitaisa eikä kummallakaan oo syytä olla vihoissa :) Exä halus alkuun pitää pientä välimatkaa ja muutaman päivän se onnistu mut se alko tuntuu musta hirveen luonnottomalta ku kuienki ollaan samalla luokalla ja samat kaverit ja liikutaan samoissa porukoissa ni hyvin pian kaikki alko rullaamaa niinku ennenki paitsi että nyt ei oltu enää yhessä. :))

kokemuksesta voin siis sanoa että ystävyys eron jälkeen on mahdollista ja kannattaa :)

Vierailija

Mulla on jäänyt ihan hyvät kokemukset! Tai no, ekat puol vuotta yritettiin väkisin olla kavereita, ja riitojahan riitti.. Mulla ei ylipääsemisessä koskaan tämän henkilön kanssa ollut ongelmia, hänellä taas niitä taisi riittää enemmänkin. Nyt puolentoista vuoden jälkeen ollaan ihan hyviä kavereita: luottamus on pysynyt ja jutellaan viikoittain, nähdään about 1-4krt/kk. Asumme siis eri paikkakunnilla. Pitkään aikaan ei olla puhuttu suhteestamme, eikä minkäänmoista katkeruutta/ikävöintiä kummallakaan osapuolella ole (ainakaan minun nähdäkseni) ole ollut. =) Suhde siis tämän henkilön kanssa kesti suunnilleen kaksi vuotta, sen jälkeen hän on seurustellut kerran ja minä olen tälläkin hetkellä onnellisesti parisuhteessa ;)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat