Varatun mielessä pyörivät muut miehet

Vierailija

Olen parikymppinen naisenalku, ja seurustellut vakavasti reippaat puolitoista vuotta. Mieheni on minua kuutisen vuotta vanhempi, asumme yhdessä ja olemme kihloissa. 

En osaa kuvitella elämää ilman miestäni. Meillä ei ole mitään superhyperihanaa elämää pilvilinnoissa, mutta olen ajatellut, että kaikki on hyvin, kun kerta eroa ei pystyisi edes kuvittelemaan - ja tämän takia suostuinkin kosintaan.

Juuri ennen kuin aloimme seurustelemaan, minulla oli säätöä toisen miehen kanssa. Tapaamisemme jäi muutamaan kertaan, mutta sain mieheltä elämäni parasta seksiä ja yhdessä vietetty aika oli muutenkin oikein loistavaa. Mies oli kunnon unelma: urheilija, savuton ja melko raitiskin, työssäkäyvä opiskelija, jolla rahaakin riitti sopivasti. Juttumme kariutui melko nopeasti, kun asiat etenivät nykyisen mieheni kanssa. Alkuhuuman laantumisen jälkeen tämä tyyppi on alkanut pyöriä mielessäni, ja näin puolentoista vuoden jälkeenkään en ole saanut häntä mielestäni. Emme ole nähneet kertaakaan tänä aikana eikä oltu muutenkaan yhteydessä synttärionnitteluja lukuunottamatta, mutta silti löydän itseni lukemasta vanhoja viestejämme ja fb-keskusteluja. Mielessäni pyörii välillä "mitä jos"-ajatus. Mitä jos näkisimme? Mitä jos kysyisin kuulumisia? Mitä tapahtuisi jos törmäisimme baarissa? En voisi kuvitella, että tekisin mitään tämän miehen tai kenenkään muunkaan kanssa - olenhan varattu. Mutta miksi ihmeessä en saa miestä mielestäni? Kun kuitenkaan en pettää voisi, enkä haluaisikaan. Toisaalta, eihän pettäminen aina tarkoita mitään konkreettista tekemistä, ehkä tämä ajattelukin on jo pettämistä? 

Tämän sekavan viestin tarkoituksena olisi kysyä neuvoa. Onko kellään ollut samantapaista tilannetta, ja miten siitä on selvitty? Pitäisikö sanoa suoraan miehelleni, että haaveilen välillä toisesta? Olen aiemmin sanonut miehelleni, että olen saanut järjettömän hyvää seksiä tältä ko. mieheltä, ja se kyllä varmasti oli iso kolaus hänen itsetunnolleen. Seksi on muutenkin meidän suhteemme heikoin lenkki - mielessä pyörii vain tämän treenatun urheilijamiehen sänkytaidot, jolloin oman vähän pulskistuneen miehen kanssa rakastelu ei kovinkaan paljoa innosta. Toisaalta olen ajatellut, etten ole kovinkaan seksuaalinen olento, ja mielestäni parisuhteessa on tärkeämpää sujuva arki kuin pelkkä seksi.

Kommentit (4)

Vierailija

itse antaisin ajan vielä lipua ja harkita mikä on itselle tärkeintä loppujenlopuksi, ja voithan yrittää saada jotain uusia taitoja ja temppuja lakanoiden väliin : )
Itse olen sinua kumminkin nuorempi joten en varmaankaan osaa auttaa tämän enempää, vaikka saman tyylisessä tilanteessa olenkin, mutta seksi vaihtuu huumoriin ja yhteiseen aikaan.

Vierailija

Vähän sama täällä, en mä kaipaa seksiä, kun aikaa voi viettää yhdessä lenkillä tai ihan vaan jutellen. Toisaalta, jos olisin tämän mielessä pöyrivän miehen kanssa, seksi menisi varmaan juttelun edelle...

Erika88
Seuraa 
Liittynyt29.6.2009

Kyllä mä vielä nykyäänkin mietin entisiä ihastuksiani, vaikka varattu olenkin. Mua kiinnostaisi tietää, missä he menee nykyään, mitä tekee ja onko jo ehkä perheellisiäkin. Minusta se on ihan normaalia.

Pettämään minusta ei olisi, eikä koe oikein sellaista tarvettakaan. Olen yhä ihan korviani myöten rakastunut poikaystävääni. :)

Jos olet varma, ettet sorru pettämään poikaystävääsi, en näe syytä, mikset voisi tavata entistä säätöäsi. Teistähän voi tulla vaikka miten hyvät ystävät! :) Ei se anna, ellei otakaan. :)

Vierailija

Ystävystyminen ihmisen kanssa, johon liiittyen muistelee ja kaipaa lähinnä seksiä, ei kuulosta hyvältä. Kyllähän sen tietää, mitä siitä tulee. Ennen "ystävystymistä" pitää ainakin muistaa erota nykyisestä kumppanista.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat