Miehelle lahja

Vierailija

Poikaystävälläni on joulukuussa synttärit ja sitten on vielä joulu.. Enkä millään keksi hänelle lahjaa. Olen yrittänyt kysellä häneltä mitä hän haluaa ja tarvitsee, mutta vastaus on "en tiedä" ja "en tarvi mitään". Hän itse on jo keksuínyt minulle lahjan... Olen ajatellut ostaa synttäri- ja joululahjan yhdessä, että se olisi yksi lahja. Valitettavasti lahjat makuuhuoneen puolella eivät onnistu, sillä asumme molemmat vielä vanhempiemme luona ja tilaisuuksia tulee harvoin. Olisiko kenelläkään siis mitään vinkkejä lahjaa varten? :D

Kommentit (8)

Vierailija

Vuosi vuodelta lahjan keksiminen on vaikeampaa :D Kaiken maailman elektroniikka jutut ovat olleet kyllä "niitä parhaimpia" lahjoja, miehen mielestä.. Ja olenkin sen mukaan niita antanut lahjaksi, kun tarvetta kuitenkin on ollut. esimerkiksi autoradio, tietokone hiiri, älypuhelin, headsetit.. Ja muuta hömppää autoon ja tietokoneeseen... Muuta tarpeellisia on olleet sukat, boxerit vaikka ei niin hienoja lahjoja olekkaan :) myös erilaisia hygienia tuotteita mm. kasvorasvat, hiusten muotoilutuotteita, dödöjä, hajuvesia, partavettä.. Yleensä en niitä osta tavallisesta ruokakaupasta lahjaksi.. Kirjoja, leffoja.. mistä vaan tykkää.. Kerran vuosipäivänä vein lävistysliikkeeseen.. :D

Vierailija

Itse ajattelin etsiä jos löytyisi vaikka joku hieno vyö tai lompakko tai partakone ja partavesi :) Hajuvesikään ei ole pois suljettu mutta tuntuu vaan niin itsestään selvältä ostokselta että olisi kiva yllättää jollain muulla :)

Vierailija

Minulla on sama ongelma. Poikaystävällä on synttärit parin viikon päästä ja sitten se joulukin vielä... Vaikeaksi tämän tekee se, että olen hänelle jo ostanut rannekorun ja hajuveden yms, eikä aina viitsisi samoja lahjoja antaa. Ja rahatillanne ei ole ihan tarpeeksi hyvä millekkään elektroniikkaostoksille. Emme ole kuitenkaan niin pitkään olleet yhdessä, että mitään seksikorttejakaan "kehtaisi" alkaa väsätä ;) Apuja saa tännekkin heitellä! :)

Vierailija

Minulla on sama ongelma. Poikaystävällä on synttärit parin viikon päästä ja sitten se joulukin vielä... Vaikeaksi tämän tekee se, että olen hänelle jo ostanut rannekorun ja hajuveden yms, eikä aina viitsisi samoja lahjoja antaa. Ja rahatillanne ei ole ihan tarpeeksi hyvä millekkään elektroniikkaostoksille. Emme ole kuitenkaan niin pitkään olleet yhdessä, että mitään seksikorttejakaan "kehtaisi" alkaa väsätä ;) Apuja saa tännekkin heitellä! :)

Vierailija

Mullakaan ei rahatilanne kovin hyvä ole ja mieskin sanoi etten saa ostaa mitään hirveä kallista koska hänelläkään ei mikään miljonäärilahja ole :D Seksikortti olisi niin hyvä, muttakun meillä tosiaan todella huonot mahdollisuudet päästä sitä toteuttamaan :(

Vierailija

Sama tilanne itellä, mutta itseasiassa juuri tänään keksin lahjan :D elikkä tilasin rannekellon, toivottavasti ehtii tulemaan synttäreiksi perille.. Ja jouluksi ajattelin ostaa farkut, kun se yksistä tietyistä on haaveillut. Tänä vuonna oon onnekas, kun on rahaa säästössä niin saa vähän toistakin hemmotella, ens vuonna sitten varmaan vähän pienemmällä budjetilla.

Vierailija

Itse ostin seurustelun alkuaikoina boksereita tai paitoja. Jos mies tykkää ruoanlaitosta niin hänelle jotain omia keittiövälineitä. Nyt olen säästänyt koko vuoden ostaakseni jouluksi ps3:sen ja siihen pelejä kun tykkää pelailustakin :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat