Kihloissa&ihastunut toiseen

Vierailija

Olen ollut mieheni kanssa yhdessä 2 ja puol vuotta, kihloissa puoli vuotta. Elämme kaukosuhteessa: minä Suomessa ja hän Englannissa, mutta aiomme muuttaa yhteen kesällä.

Tapasin viime helmikuussa yhden miehen, hän oli hyvännäköinen ja tapasimme 2-3x viikossa parin kuukauden ajan, muttemme koskaan puhuneet. En antanut itselleni siihen lupaa. Eilen tapasin hänet tämän helmi-maaliskuisen jutun jatkotilaisuudessa, ja pyysin häneltä kyytiä (vaihdoimme paikasta A paikkaan B, koko ryhmä eikä minulla ollut autoa). Luulin jonkun muun tulevan kanssamme samaan autoon, mutta jäimmekkin kaksin. Hän aloitti keskustelun ja juttelimme tämän 30-45min non-stoppina, kunnes perillä vietin lopunajan ystäväni kanssa.

En yleensä juttele miespuolisten henkilöiden kanssa, sillä kihlattuni on aika mustasukkainen, ja minusta tuntuu, että ihastuin aina joka jätkään, jolle puhun. Kihlattuni on elämäni rakkaus, herra Oikea, tiedän sen, mutta.. Vaikka en edes haluaisi tämän päiväunen kanssa mitään, en voi olla ajattelematta häntä. Hän on niin erilainen täydelliseen sulhaseeni verrattuna..

Pitääkö vain odottaa, että tunne menee ohi? Haluaisin kovin jutella hänelle, ja olenki jo FB stalkannut..:S Minusta tuntuu niin pahalta, kuin pettäisin sulhoani..

Kommentit (2)

Vierailija

Ihastus on ohimenevää, rakkaus pysyvää=) Voihan sitä olla miespuolisia ystäviä, jos tekee heti selväksi, ettei sen enempää halua. Itselläni on enemmän miespuolisia ystäviä, eikä poikaystäväni enää ole moksiskaan! Alussa hän ei ymmärtänyt, että paras ystäväni onkin mies, mutta sitten ystävystyi hänen kanssaan ja on nyt sujut. Tärkeintä on tietenkin se, että jos ajattelit pitää ihastuksesi pelkkänä ystävänä, ei pidemmälle saa missään tapauksessa mennä, vaikka tämä ihastus tekisikin aloitteen! Ihastun aika usein miehiin, jotka ovat erilaisia kuin poikaystäväni, ja se kiehtoo. Kerran en tehnyt yhdelle miehelle heti selväksi etten halua lähteä hänen mukaansa, hän puoliväkisin suuteli, ja melkein vastasin siihen. Kerroin tästä kumppanilleni, koska en halua olla millään tavalla uskoton, ja hän arvosti sitä. Metiskelyjä ja oikeita päätöksiä!=) t. ollut samassa tilanteessa

Vierailija

Minäkin ihastun/tunnen kummallista viehätystä muita miehiä kohtaan,vaikka elän avoliitossa.Usein nuo kutinat menee parissa päivässä-viikossa ohi,riippuen vähän kuinka usein näen kyseistä ihmistä tai kuinka ihania hetkiä sillä hetkellä vietän mieheni kanssa.Ennen inhosin sitä,mutta nyt olen alkanut hyväksymään sen,että on osa persoonallisuuttani pitää monenlaisista ihmisistä ja löytää jokaista jotain kaunista.Se ei silti tarkota etten rakastaisi miestäni tai että pettäisin häntä.Ei vaan saa antaa ajatusten hämärtyä vaan pitää järki mukana ja kysyä itseltään että "oonko muka oikeasti ihastunut/rakastunut tuohon" ja puntaroida asioiden tärkeysjärjestystä mielessään.Auttaa myös paljon kun yrittää kuvitella seurauksia.Sitä miten parisuhde särkyy ja todennäköisesti uusikaan juttu ei kestä,jos olet vaikka luullut miehen olleen kiinnostunut sinusta,muttei hän olekaan..silloin menetät molemmat.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat