Hyvää ystävää Pk-seudulta

Vierailija

Moi!
Oon kohta 21-vuotias tyttö, joka on muuttanu Espooseen pari kuukautta sitte ja tarttisin hyviä kavereita :D Ois kiva saaha joku sellanen, jolla ei oo jo hirveesti kavereita, että vois nähellä useamminki ku pari kertaa kuussa ja tulla oikeesti läheisiks kavereiks. Tietenki sellasetki käy, jolla ei sitä aikaa oo monta kertaa viikossa nähellä :D Mutta oon vaan ehkä vähän hidas lähentyyn ihmisten kans, enkä ehkä pysty heti olemaan täysin oma itteni ja nauttiin toisen seurasta täysillä heti ensimmäisillä tapaamiskerroilla. Seki tietty riippuu siitä toisestaki ihmisestä vähän :)

Ois kiva saaha sellanen ystävä, jonka kans vois jutella kaikesta, shoppailla, käydä kahvilla, elokuvissa ja ehkä sillon tällön baarissa, matkustella, alottaa joku uus harrastus, tehä ruokaa, käydä kuntosalilla, lenkkeillä tai muuten vaan hengailla. Ja ihan mitä vaan. 

Oon sellanen ihminen, joka lähtee kyllä mukaan melkeen mihin vaan ja on valmis kokeileen uusia asioita. Oon herkästi innostuva ja keksin yleensä itekki kaikenlaisia ideoita. Siks oiski kiva löytää sellanen kaveri, joka ois myöski vähän saman tyyppinen. :)

Jos kiinnostaa, niin otahan yhteyttä :) ei haittaa vaikka oisit aluks tosi ujo tai hiljanen, ystävystytään pikkuhiljaa ;) Nii ja ois kiva jos voitais nähä suht nopeesti livenä, ku sähköpostin kautta on kuitenki aika vaikee oikeesti tutustua :) 

Nii ja ei oo niin väliä ootko tyttö vai poika, mutta en oo ettimässä poikaystävää, ku sellanen jo on :P 

Sähköpostiosote on tsigitsigi91@hotmail.com

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat