Getty museo

Sivut

Kommentit (16)

Vierailija

Näyttää tosi ihanalta!! Kumpa itekkin pääsis joskus käymään :) Sun blogi pelastaa yleensä mun päivän työpäivän jälkeen :)

Vierailija

Voi kiitos paljon:) Aivan ihana kuulla että nämä pienet kirjoitukset saavat hyville mielin. <3 Toivottavasti joskus pääset tänne suunnalle lomailemaan. Ihanaa joulun odotusta sinulle!

Vierailija

ei lainkaan huonompi paikka! tonne siis ehdottomasti seuraavalla reissulla(koska sehän tapahtuu :P )

ps. IHANAT HOUSUT sulla!!!!

kivaa pian sielläkin alkavaa viikonloppua! :) -Katja

Vierailija

Joo täältä löytyy kyllä niin paljon paikkoja missä käydä! Ja kiitti, housut löytyivät aivan sattumalta Zarasta ja tuntuivat heti niin hyviltä päällä että oli pakko ottaa mukaan :D Kivaa viikonloppua sinne myös!!!

Vierailija

Voi kiitos, jostain syystä sellainen pehmeän ruskea houkuttaisi. Victoria Beackhamilla on jossain uudemmissa kuvissa näkynyt niin kivan näköiset hiukset. .)

Vierailija

Mäkin sanoisin, että älä värjää tummemmaksi :) Ehkä mieluummin jopa enemmän vaaleita raitoja tms :) Ihana paikka ja ihania kuvia btw!! :)

Vierailija

Kiitos! Hih eli kaksi jo vaaleammn värin puolesta. :) jotenkin edellinen väri lähti hiuksista jo muutamassa pesussa ja nyt en tällä hetkellä pidä väristä, niin jotain haluaisin saada näille tehtyä. :) Pitää miettiä mitä oikein keksisi...

Vierailija

Mä taas äänestän sen pehmeän ruskean puolesta, se sopis sulle tosi hyvin! :) Ja vaihtelu vaan virkistää niin paljon. Oon itse sitä tyyppiä, joka kesäksi ottaa vaaleampaa sävyä ja talveksi tummempaa - ja tällä hetkellä oon niin tyytyväinen omaan suklaanruskeaan väriin, että pakko suositella sullekin jotain sen tyyppistä, koska nään lopputuloksen niin hyvänä mun päässä. :D Ruskeistakin sävyistä on kuitenkin niin paljon valinnanvaraa, et varmasti löytyy se sulle paras! Hullua yllyttämistä, hahah!

Vierailija

hihihihih joo, sitä itsekin mietin. Kun tosiaan monet vuodet olin paljon tummempi, mutta nykyään olen pidempään pysynyt tässä vaaleammassa lookissa. :) Joku kaunis kevyempi ruskea olisi kyllä ihana <3

Vierailija

Mun mielestä sulle taas vois sopia todella hyvin esim. tämän värinen ruskea:

http://www.google.com/imgres?q=brown+hair&um=1&hl=fi&client=safari&sa=N&...

kivan pitkä linkki, mutta sen takaa pitäisi löytyä Beyonce :D 

Taikka tämän tyyppinen:

http://www.google.com/imgres?q=brunette&um=1&hl=fi&client=safari&sa=N&rl...

Tämäkin linkki superpitkä.. Mut uskoisin että ruskea kuitenkin vois sopia sulle paremmin, kasvot ja etenkin silmät tulisivat varmasti upeasti esiin!

Vierailija

Joo mulla on ollut tumma aina ennen, ja tykkäsin kyllä kun silmät näyttivät niin sinisiltä. :) Kiitos vielä noista linkeistä, pitääpä tutkaillaja miettiä mitä sitä keksisi näille hiuksille :) 

Vasta kolmisen vuotta sitten olen alkanut laittaa raitoja ja juuri hiukan vaaleampaa sävyä niin sen takia olen miettinyt sitä tummempaan paluuta. :)

Vierailija

Aivan ihana look, ihanat maisemat, ja ihanaa kaikki!! Näitä on niin ihanaa lukea ja ihailla, ajatellen et vielä minäkin tulen siellä käymään joskus!:) Elämäntavoite: American roadtrip.

ps. Hiukset ovat hienot jo nyt, tummempi tyvi sopii sulle ettei mene liian blondiksi.:P

Vierailija

Hihihi ihana oot <3 Ja todellakin, jonain päivänä suosittelen reissua tänne, niin paljon nähtävää ja koettavaa. :) 

Vierailija

Hyvin sopisi sulle tummat, kummasti piristää jo pelkkä hiusväri arkea :)

Ihaaaanat housutttt!!!!

Terkkuja!

-Kati-

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat