Olenko ainoa onnellinen parisuhteessa?

Vierailija

Tuntuu kuin täällä kukaan ei olisi kehunut suhdettaan. Kaikki kirjoittavat kuinka tyytymättömiä ovat parisuhteisiinsa ja haluaisivat erota. En tarkoita että siinä olisi mitään väärää mutta haluan tietää onko täälä ketään yhtä onnellista kuin minä?:) Olen itse 18 ja poikaystäväni 19 ja asumme molemmat vielä kotona mutta näemme päivittäin ja nukumme viikonloput yhdessä. Tunnen itseni maailman onnellisimmaksi naiseksi tämän miehen kanssa! Hän kertoo aina rakastavansa minua, kehuu joka tavalla, seksi on ihan taivaallista, meillä on hauskaa ja ihanaa kun olemme yhdessä. Iltaisin kun menen nukkumaan ilman häntä, pistämme aina hyvääyötä viestit ja viestittelemme muutenkin välillä päivisin ainakin jotain:) ikävä tulee heti kun hän on lähtenyt ja hän tuntee myös samoin:) en IKINÄ voisi kuvitella pettäväni häntä koska ei ole edes MINKÄÄNLAISTA halua edes katsoa muita sillä tavalla saati sitten koskea. Tämä voi kuulostaa ihan alkuhuumalta jonka jokainen kokee mutta ollaan säädetty 10kk ja seurusteltu 6kk joten eiköhän sen vaiheen pitäisi olla ohi:) Hän on pitänyt minulle romanttisia hetkiä kuten kylpy iltoja, kynttiläillallisia ja hotelliyötä<3 olemme suunnitelleet yhteisen tulevaisuuden ja muutamme vuoden päästä yhteen ja en malta odottaa että pääsen joka ilta nukahtamaan kultani viereen <3 onko täälä ketään muita yhtä onnellisia?:) 

Kommentit (11)

Vierailija

Mä oon kans tosi tosi onnellinen :) Oon sua vähän vanhempi 23 ja mun mies on 25 oon seurustellu yli vuoden ja sitä ennen oli säätöä 3-4 kuukautta. Eli ei oo mullakaan mitään ensihuumaa eikä teiniihastustakaan :D Kaikki mun miehen kanssa on vaan niin HAUSKAA. Parasta on kun sen kanssa ollaan, niin heitetään vaan kaikkea läppää ja nauretaan koko ajan. Etsitään nyt yhteistä kämppää ja ollaan suunniteltu yhteistä tulevaisuutta ja ja :D<3

Vierailija

Jes kuullostaa ihanalta:) Meilläkin on toosi hauskaa just! kerranki mäki tunnen olevani hauska kun sekin nauraa mun jutuille ja mun leikkisuuttumisille jne x) eihän siitä tulis mitään tylsän ja ei huumoria omistavan miehen kanssa! ainakaan mulla:D!

Vierailija

Harva kokee tarpeelliseksi puhua siitä, että kaikki on hyvin. Eihän siinä oikeastaan ole mitään puhumista. Tää on hyvin ja toi on hyvin ja kaikki on hyvin ja lallallaa kun on onnellista. Booring!

Vastaan kysymykseesi kuitenkin: meidän elämä oli ihan yhtä onnellista hattaraa kuin teidänkin johonkin kahteen vuoteen asti. Kyllä se alkuhuuma pikku hiljaa alkoi hälvetä, kun kuvioihin tuli kotityöriidat ja muu todellinen elämä, joista olin vannonut, että me ei koskaan riidellä. Uskon, että kotitöistä, ajankäytöstä ja itsensä huolehtimisesta kinastellaan vielä vuosikymmentenkin päästä, mutta ei ne silti ole syitä olla olematta onnellinen. Eli ei, et ole ainoa onnellinen parisuhteessa.

Vierailija

"Tämä voi kuulostaa ihan alkuhuumalta jonka jokainen kokee mutta ollaan säädetty 10kk ja seurusteltu 6kk joten eiköhän sen vaiheen pitäisi olla ohi:) " ´No kyllä toi vielä aika alku huumaa on, joillain se ihastuminen rakastuminen lelliminen alkuhúuma kestää vuosia. Ei se tarkoita että kun on meilkein vuosi seurustellut että on alkuhuumat mennyt ja tuntee toisensa hyvin. pidemmän päälle jos alku huuma menee ohi alle 10kk niin tulevaisuus on aika harmaata, koska arki iskee ja lujaa, kyllästyy

Vierailija

Yksi onnellinen ilmottautuu!

Ollaan 23-vuotiaita ja nyt lähiaikoina tulee kolme vuotta suhdetta/avoliittoa täyteen. Rakkaus kukoistaa ja tuntuu että alkuhuumassa ollaan vieläkin. Riidelty toki ollaan, se kuuluu elämään ja yhteiseen arkeen mutta kaikki riidat ratkotaan saman päivän aikana eikä vihaisena saa mennä nukkumaan. Anteeksi osataan puolin ja toisin sekä pyytää että antaa jos toinen on toiselle jostain suutahtanut.

Millaista sitten on se arki jolla kokoajan pelotellaan? Joo, enää ei tule ehkä perhosia vatsaan jokaisesta pususta, eikä tarvitse jännittää että onko tunteet molemminpuoliset tai yhtä vahvat, mutta kyllä mulla ainakin tulee lämmin, onnellinen ja rakkaudentäytteinen olo kun saan kotiin tullessa avokilta ensimmäisenä halauksen ja suukon, tai kun avokki tulee antamaan pusun ennen töihin lähtöä kun itse saan jäädä vielä nukkumaan. Tai kun nukahdamme vierekkäin. Arjen pieniä asioita, vaikea uskoa että näihin joskus vielä kyllästyisi :)

Vierailija

Täälläkin on yksi tosi onnellinen onnellisessa suhteessa elävä! Ollaan 19-vuotiaita, seurusteltu tosin vasta puol vuotta ja tunnettu suunnilleen 9 kk, mutta ollaan toisillemme ekat "suuret rakkaudet". Me eletään kaiketi vielä kirkkaasti alkuhuumaa, mutta musta on ollu hauska huomata että tuntuu et ollaan vaan kuukausien mittaan innostuttu enemmän ja enemmän tästä suhteesta:) Luulin aina että se maksimi olis siinä ihan alussa ja sitten vaan alamäkeä...

Poikaystäväni tekee minut käsittämättömän onnelliseksi, ja meillä luonteet ja näkemykset ja aivan kaikki vaan natsaa niin hyvin yhteen, etten halua kuvitellakaan eläväni loppuelämääni kenenkään muun kanssa kuin nykyisen rakkaani. Ei siis olla liian samanlaisia, mutta hyvin paljon samaa maata. En olisi ikinä uskonut, että toinen ihminen voi vaikuttaa näin paljon ja tuoda hyvää elämään. Vauvoista ja muista tulevaisuuden suunnitelmista ollaan heitetty huulta, kuitenkin puolitosissamme:)

Meillä on miekkoseni kanssa tajuttoman hauskaa yhdessä ja voimme jutella aivan höpsöistäkin asioista vapautuneesti. Toisaalta jopa tylsyys hänen seurassaan on melko mukavaa:)

Toivon mukaan tää teksti ei ole aivan siirappia. Pakko sanoa kuitenkin, että uskon löytäneeni juuri sen minulle oikean ihmisen. Ikävöidään toisiamme jo ennen kuin täytyy erota, ja vaikka pidetään koko ajan yhteyttä puhelimella, kumpikaan ei kyllästy.

Voisin vaikka vannoa, että tämä ensirakkauteni on tuleva aviomieheni ja lasteni isä.

Vierailija

Harvapa kertoo muille kun menee hyvin, varmaan vain suomalainen nöyrä tapa. Kiva kuitenkin löytää välillä tälläinenkin viestiketju.

Mutta suhteestasi sen verran että alkuhuumahan kestää sen pari vuotta joten sitäpä se vielä kai on.

Mutta onnellinen olen minäkin. Pari vuotta oltu yhdessä ja se alkuhuumakin on vähän hälvennyt varsinkin nyt kun asutaan yhdessä eikä se toisen kanssa ajan viettäminen ole sellaista "harvinaista herkkua" ja pelkkää kivaa. Nyt riidellään kotitöistä ja huonoina päivinä tiuskitaan toisillemme mutta ei se tarkoita ettemme olisi onnellisia; olen tämän miehen kanssa onnellisempi kuin koskaan ennen ja rakastamme toisiamme syvästi.

Sanoit että olisi ihanaa nukahtaa joka yö oman kullaan viereen: niin ajattelin aluksi minäkin ja olihan se pari ensimmäistä kuukautta ihanaa, nyt tavallaan kaipaa jo omaakin tilaa. Ei sillä etteikö toisen kainalossa olisi mukavaa mutta kun JOKA yö... Nauti siis viimeisestä vuodestasi yksin asuen, tulet kaipaamaan sitä :)

Kannattaa kuitenkin pysyä realistisena näissä suhdejutuissa eikä suin päin rynnätä kihloihin ja lapsentekoon, mitä näkee valitettavan usein.

Erika88
Seuraa 
Liittynyt29.6.2009

Voin kyllä sanoa olevani parisuhteessani onnellinen. Uutenavuotena tulee täyteen 3v. :) Tietysti meillä on ollut muutamia pikkuriitoja, ja pari isompaakin kriisiä, mutta se kuuluu elämään. Ainakin omalta osaltani voin sanoa, että varsinkin nuo isommat kriisit on vahvistaneet sekä itseäni että parisuhdettani.

Ei asuta vielä poikaystävän kanssa yhdessä, mikä voi olla ihan hyväkin juttu.. Saa nähdä, millaiseksi suhteemme kehittyy, kun joskus muutetaan yhteen.. Mutta ainakin tällä hetkellä, tässä tilanteessa olen onnellinen. :)

Vierailija

Täälläkin yks parisuhteeseensa tyytyväinen! Ollaan oltu 4,5 yhdessä josta melkein kokonaan eka vuosi kaukosuhteessa, koska minä muutin ulkomaille hetkeksi. Nyt ollaan asuttu vähän päälle vuosi yhdessä ja kohta mennään kihloihin.

Tyytyväinen olen ja kiitollinen joka päivä, että olen näin hyvän ihmisen ja tilanteen itselleni saanut, mutta ehkä näille palstoille tulee kirjoiteltua eniten juuri silloin kun toisen naama ärsyttää. Tulee kai jotenkin haettua täältä vinkkejä ongelmatilanteisiin ja haettua muiden hyväksyntää omaan toimintaan.

Vierailija

Minä myös onnellinen, mutta ikävän runtelema :P Minä kohta 18 ja poikaystävä kohta 19 ja armeijassa :( Mutta onnellisia ollaan ja 2 vuotta yhdessä jo oltu (:

Vierailija

Täällä on yksi tosi onnellinen parisuhteessa elävä. Ollaan kohta oltu naimisissa vuoden ja voin sanoa että aina tämä ei ole helppoa, koska riitoja tulee. Mutta ne sovitaan jälkeenpäin. Olen onnellinen tämä miehen kanssa :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat