Eka kerta, auttakaa! :s

Vierailija

Yritettiin seksiä ekan kerran pari päivää sitte, koska molemmat todella haluttiin sitä... Kaikki ei kuitenkaan menny niinku ois pitäny, vaan ei saatu "sitä" mun sisään vaikka yritettiin muutaman kerran. Kuitenki esim sormet menee..

Mikä avuksi? Harmittaa tosi paljo :( ollaa 19v ja 23v. 

Miten se onnistus, yritetää varmaa koht uusiks mut vinkkei? :) 

Kommentit (8)

Vierailija

Minulla oli sama ongelma ekalla kerrallani.Olin reilu 20-vuotias,poikaystäväni 25v. Ekalla kerralla minuun sattui eikä hänen vehkeensä vaan mennyt sisään mitenkään.Lopetimme,ja myöhemmin koitimme uudelleen.Toisella kerrallakaan ei onnistunut,ja lopulta poikaystävälläni ei enää seisonut,koska hän ahdistui tilanteesta.Ei siis seksiä vieläkään.Kolmannella kerralla taisi taas sattua,joten hän pääsi jo vähän sisääni,mutta lopetimme kesken.Neljännellä kerralla onnistui.Muistaakseni kortsu auttoi vähän,koska siinä on liukas pinta.Myös kostuttaminen ja hidas eteneminen toimii.Ei saa turhautua,vaikka heti ei onnistukaan.Lämmitelkää ensin,jolloin paikkasi kostuvat ja ovat vastaanottavaisemmat.Paljon siis esileikkiä,pussailua ja mistä nyt ikinä kostutkaan :) Kyllä se siitä! Et ole ainoa jolla on tuo ongelma :)

Vierailija

Ainakaan ei kannata jännittää yhtään, huomattavasti helpompaa kun on täysin rentoutunut ja tarpeeksi kiihottunut. Eli esileikkiä paljon ja ei ota turhaa stressiä!

Sunqueen
Seuraa 
Liittynyt11.10.2011

Mulla oli sama juttu ja 19 vuotias olin silloin myös. Meillä auttoi ihan se että unohdettiin seksin yrittäminen useammaksi kuukaudeksi, niin seuraavalla kerralla ei sitten ollut paineita. Muutaman kerran, en tarkkaan muista mutta ainakin viisi, yritettiin ja puolen vuoden päästä ekasta yrityksestä vasta meni sisään, eikä sillä kertaa sattunut ollenkaan! :)

En meinaa, että teidän pitäisi puoli vuotta odottaa, mutta meillä toimi ja oli odottamisen arvoista :D Siinä puolen vuoden aikana harrastettiin muuten seksiä ja opittiin toistemme mieltymyksistä paljon. Oli sitten paljon rennompi olo ekalla onnistuneella yhdyntäkerralla kun oli kerinnyt saada itsevarmuutta seksissä.

Luulen, että immenkalvon paksuus vaikuttaa siihen, onnistuu eka kerta kuinka kivuttomasti. Uskon, että se siinä useiden kertojen aikana meni aina vähän kerralla rikki...

Mutta tosiaan kunnon pitkä esileikki on hyväksi. Kokeilkaa vaikka niin, että poika suuseksissä tai sormettamalla saa sut tosi kiihottunueeks, niin että melkeen tuut ja sit koittaa tulla sisään.

Ihan rauhassa vaan edetkää, ei stressiä :)

Vierailija

samaaa mieltä!

Vierailija

Ainakaan ei kannata jännittää yhtään, huomattavasti helpompaa kun on täysin rentoutunut ja tarpeeksi kiihottunut. Eli esileikkiä paljon ja ei ota turhaa stressiä!

Vierailija

Voi vitsi, oon oikeesti aatellu et oonko ainoo tällaisen ongelman kanssa...Mutta lohdullista toisaalta että en ole ainoa. Menetin neitsyyteni 20-vuotiaana. Olen ollut yhdessä lyhyessä parisuhteessa (ensimmäinen suhteeni) jossa seksi oli kivuliasta, koska mies työnsi väkisin penistään sisääni vaikka oli mahtumisongelmia. Olen tämän miehen jälkeen ollut pari kertaa toisen miehen kanssa sängyssä, jolloin seksi oli muuten ihanaa mutta penistä oli vaikea saada sisälleni... Olen kokenus olevani epäonnistunut..Kuitenkin ehkä kohdalleni on sattunut sinänsä huonoa tuuria ensimmäisen miehen kohdalla, mikä ei sinänsä rohkaise hankkimaan hyviä kokemuksia..

Vierailija

Menetin neitsyyteni 18 vuotiaana nykyiselle poikaystävälleni, ollaan seurusteltu pian viisi vuotta mutta ollaan rakasteltu ehkä vain joku viisi kertaa mikä tosiaan hävettää minua.... Tietysti olen tehnyt kaikkea muuta hänelle ettei aivan puutteessa ole joutunut elämään. Haluaisin harrastaa kunnolla seksiä eri asennoissa ja paikoissa mutta kun.....

Eka kerta oli aivan hirveä, sattui ihan tajuttomasti. Poikaystäväni ei päässyt edes kunnolla sisälleni, mutta yritettiin hetken aikaa. Seuraavana päivänä sattui kun kävi vessassa eikä pystynyt kunnolla edes istumaan. Siitä kului aika paljon aikaa ennen kuin uskalsin yrittää uudestaan, mutta sekin sattu ja  kolmas kerta myös. Neljännellä kerralla hän pääsi jo kokonaan sisälleni mutta sattui edelleen.

Viides kerta vähän nolottaa ja harmittaa, koska olin aika juovuksissa kun sitten yht äkkiä päätin että nyt harrastamme seksiä. Tästä kerrasta en muista hirveästi mitään (ja siksi harmittaakin), mutta sen muistan että pari ekaa työntöä sattui hiukan mutta sen jälkeen ei yhtään.

Se on ollut minulla sellainen kierre, koska ekoista kerroista jäi kamalt muistoit niin olen jännittänyt myös seuraavaa kertaa ihan hirveästi ja kun olen jännittänyt enkä ollut rentona ni silloin se tottakai myös sattuu.... 

Mutta tuolloin kun oli alkoholi mukana kuvioissa ja no tiedättehän että alkoholi rentouttaa niin sujui oikein hyvin. En nyt tosiaankaan suosittele että kännissä pitäisi ruveta vehtaamaan vaan tarkoitan tällä sitä että täytyy muistaa rentoutua. Ei saisi tehdä niin isoa paniikki kohtausta siitä seksistä. Niin kuin joka paikassa sanotaan: seksi ei saa olla suorittamista.

Kävin papakokeissa toisen kerran jälkeen ja kysyin gynekologilta neuvoa niin hän sanoi samaa että muista rentoutua ja liukaste tai bebanthen auttaa. Ja että eikös kaikki paikat yleensä löysty kun niitä paljon käytetään. ;)

Vierailija

Märkyyttä, märkyyttä. Ei mitään pientä kostumista, jota saa sormin kaivella esiin, vaan tuntikausien esileikin jälkeistä loputonta märkyyttä. Ensimmäisillä kerroilla liukuvoidekaan ei kunnolla auta, koska silloin kosteus ei tule sisältä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat