Kynsihoitolassa

Kommentit (5)

Vierailija

Ihana toi burgundy lakka :) Oisko sulla antaa vinkkiä mistä löytäis kaupasta ton väristä lakkaa? Joku hyvä merkki? Muistelisin, että sulla oli ton väriset kynnet siinä yhdessä hammasrauta-potauksessa :) Mä ostin kerran ton väristä lakkaa kaupasta ja kynnellä se väri muuttuikin ruskeeksi...fail :D

Vierailija

Joo mä tykkäsin tosi paljon tästä OPIN lakasta, harmi kun en muistanut katsoa tämän nimeä tarkemmin. Mutta tosiaan itsellä on ollut käytössä Essien Wicked joka ainakin kynsillä näyttää tosi hyvältä. Toinen mikä voisi olla hyvä on Opin Skyfall collectionista juurikin se skyfall väri. :) 

Vierailija

onkohan kaikki hoitolapaikat tottuneet tippaamiseen, kun yhdellä ostarilla kävin ja siellä tuntuivat sekoavan tipin määrästä(ei ikinä selvinnyt oliko hyvä vai huono :D mutta annoin kyllä marginaalien mukaan) :D

on kyllä ikävä manipediä, sain kuumakivihieronnan toisella kertaa, ai, että... Suomessa ei tule käytyä ikinä..

-Katja

Vierailija

Kyllä ainakin täällä jokainen paikka kuuluu tuohon tippaukseen. :) Hih en kyllä tiedä kuinka paljon itse olet jättänyt tippiä, yleensä täällä ainakin jätetään 3-5 dollaria per henkilö joka laittaa kynsiä. :) Oi kuumakivihieronta kuulostaa tosi hyvältä tällä hetkellä, yksi sellainen kiitos :)

Vierailija

Herranjestas miten upea toi sun kihlasormus onkaan!

En kyllä nyt pystynyt keskittymään ollenkaan kynsilakkoihin...niin huikee toi sormus!!!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat