Poikaystäväni halut

Vierailija

Tämä ei ole varsinaisesti mikään ongelma, mutta poikaystäväni on seksin suhteen päivä aktiivinen kun minä taas en. Haluisin rakastella hänen kanssaan illalla, koska olen paljon kiihottuneempi silloin ja mielestäni se on romanttisempaa. Jos yritän etten anna päivällä niin hän ei sitten haluu ollenkaan koko päivänä vaan vetoaa aina että on niin väsynyt tai sit hän alkaa kysellä kokoajan et mikä mua vaivaa kun en halua. Olen asiasta puhunut mut hän meinaa et enkö ole tyytyväinen sit tähän suhteeseen. Olemme olleet puoltoista vuotta yhes ja kihloissa melkeen vuoden.

Sit hänenllä on paha tapa oikeen härnätä mua illalla et mun alkaa tehdä mieli ja sit kun alan häntä kiusata, niin hän tuumaa et "en jaksa nyt saat sit aamulla". Ja vaik hän lupaa illalla joskus et saan aamulla, mutta aamulla sit tuumaa kuisaamisen jälkeen et "en jaksa näin aamulla katotaan myöhemmin" tai sit hän vaan nousoo jo pystyyn keittään kahvia. Kun kysyn et miks sit härnäät mua että mun alkaa tehä mieli, niin hän tuumaa "ei mun ollu tarkotus niin tehdä". Ja sit pyydellään anteeksi kokoajan.

En oikeen tiedä mitä tän asiankaa teen? Onko kellään muulla ollu samanmoosta tilannetta?

Kommentit (2)

Vierailija

Mulla on aivan samanlainen tilanne omassa suhteessa. Minä olen selvästi myös ns. iltaihminen ja poikaystävääni haluttaa aamulla juuri herättyään. Olen jo tuonut monesti esille että minua ei aamulla vaan huvita yms. Meillä seurustelua takana 10kk ja alussa "ongelma" oli hieman pienempi kun poikaystäväni ei ollut vielä näin jyrkkä tässä asiassa :D Nyt on itseäni alkanut ärsyttämään tämä koska itsekin haluaisin iltaisin harrastaa seksiä aamun/päiväsajan sijaan. En tiedä mistä tuo johtuu että illalla haluttaa enemmin, mutta olen itse ainakin silloin virkeimmilläni :p

En välttämättä osaa sanoa mitään yhtä keinoa millä asia korjaantuisi, mutta itse ainakin olen poikaystävälleni suoraan sanonut että tämä tilanne alkaa rasittaa. Ollaan sitten pyritty tekemään kompromisseja jotta molempia voisi jotenkin miellyttää:) Toisella kerralla ilta-aikaan ja seuraavalla esim. päivällä. Oletko puhunut miehellesi tästä? (muutenkin kun vain että härnääminen ärsyttää) :D

Vierailija

Ihana kuulla että en ole ainut jolla on tällainen "ongelma". :) Olen siitä maininnut mutta se taisi mennä hänellä ohi korvien. Se kun on aika yleistä hänellä et jokin asia menee ohi korvien. :D Mut pitääpä ottaa asia uudestaan puheeksi niin että se menee jakeluun. :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat