HAUSKAA SEURAA TAMPEREELTA?! :)

Vierailija

Oon tänne kerran aikaisemminkin kirjoittanu, mut parempi ois kertoa ehkä enemmän! :)

Oon siis -94 syntynyt nainen joka rakastaa shoppailua, elokuvia, hulluttelua, poikaystäväänsä ja matkustelua ym. Ois ihana lähtee jonku hyvän ystävän/kaverin kaa vaikka kaupunkilomal Lontooseen/Pariisiin tai johonki muuhun kaupunkiin shoppaileen ja kerää hauskoja muistoja sieltä.

Jos mut saa innostuu jostain, niin innostun sit kunnolla. Oon myös hauskaa ja puheliasta seuraa, eli mun kaa tulee tosi helposti toimeen, jos ei ite istu ihan tuppisuuna :) Tärkeintä on osata olla oma ittensä hyvine ja huonoine puolineen!

Mul ei oo mitään varsinaista ikähaarukkaa mistä niitä ystäviä haen. Tärkeintä on, että tunnistat tästä jollain tapaa ittes. :) Voin sanoa kuitenkin et oon noin pari vuotta ehkä ikäistäni vanhemman oloinen käytökseltä, mut tuun kyl toimeen iha kaiken ikäisten kaa. Ei oo siis ollu tähänkään asti mitään ongelmaa.

Parasta kuitenkin on tutustua ihmisiin livenä, kun netissä voi antaa ihan erilaisen kuvan itestään ja mun tapauksessa tää ei kerro musta ainakaan vielä paljon mitään.

Eli toivon sulta että oot avoin, luotettava, jalat maan päällä eläjä ja ehkä välillä vähän ilmassakin, hah. On kiva haaveilla asioista yhes, tehä lenkkejä ja asettaa yhteisiä haasteita, esimerkiks liikunnan osalta. Kuitenkin välillä on hyvä keskustella asioista syvällisesti vaikka kahvikupin ääres, sit toisaaltaan on kiva keksiä jotain kunnolla hauskaakin.

Eli oon aika huoleton ihminen vapaa-ajalla ja erotankin koulun senkä vapaa-ajan erilleen. Eli harvemmin haluan kauheesti stressailla/murehtia asioista.

liveloveandlaught94@gmail.com lähetä viestii ja linkkaa facebookkis nii voidaa jutella lisää ja sopii tapaaminen! :)

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat