Rakastunut ystävään

Vierailija

Tapasin yhden parhaimmista ystävistäni pari vuotta sitten, miespuolisen sellaisen siis. Meillä oli alussa jonkinlaista juttua. Tapailua, säätöä ja sen sellasta. Hänkin oli ihastunut, mutta oli juuri eronnut eksästään, ja koki että ei ole valmis seurustelemaan ja sanoi että jos olisimme suhteessa, kaikki olisi "tapahtunut liian helposti". Puolen vuoden tuntemisen jälkeen hän tapasi toisen naisen, jonka kanssa aloitti suhteen. Olin aivan paskana, mutta jatkoimme silti ystävyyttä. Olen koko tämän ajan toivonut että hän tajuaisi että rakastaisi mua ja että meistä voisi vielä tulla jotain. Ollaan lähennytty entisestään, soitellaan monta kertaa viikossa, ollaan nykyään samassa työpaikassakin, ja nähdään usein. Voidaan kertoa toisillemme about kaikesta ja tiedän itsekin olevani hänelle tärkeä.

Kuukausi sitten hän erosi sitten tuosta toisesta naisesta, ja nyt tietenkin vaan toivon että jotain tapahtuisi, mutta huonolta näyttää. Hän oli säätänyt baarissa jonkun kanssa ja en voi sille mitään, että olen NIIN mustasukkainen! Sattuu niin paljon ajatella että hän on jonkun muun kanssa ja että hän on sinkku, mutta ei vaan rakasta minua. Silti en ymmärrä, kun monesti jos hänen piti valita eksänsä tai minä, hän valitsi minut, puolusti minua eikä eksäänsä, joka siis vihasi minua.:D Hän soittelee minulle useammin kuin mä hänelle, kertoo kaikkia juttuja mitä haluaisi mun kanssa vielä tehdä, esim. käydä jossain paikassa jne. Työpäivinäkin hän laittaa yleensä ensin viestiä että koska mulla on taukoja, että nähtäisi. Silti hän ei kuitenkaan olevinaan omista mitään tunteita mua kohtaan. Hän sanoo että jos nähdään kännissä, jotain varmasti tapahtuu ja tiedän sen itsekin. Sänkyyn me kuitenkin päädyttäisi kuten ennen hänen suhdettaankin.

En vain tajua että miten hänellä ei muka ole mitään tunteita minua kohtaan. Meillä on niin vahva kemia, niin paljon yhteisiä juttuja, joita muut eivät ymmärrä ja hänen kaverinsa ovat näiden parin vuoden ajan olleet että "sä olet sen seuraava tyttöystävä" ja "kaikki tietää että sä oot se oikea sille". Silti hän ei tajua mitään nähtävästi itse.

En kestä enää tätä mustasukkaisuutta toisista naisista enkä sitä, että olen vaan ystävä. Se ei yksinkertaisesti riitä mulle. En tajua mitä pitäisi tehdä, että se näkee mut muunakin kuin ystävänä, jonka kanssa voi kuitenkin myös harrastaa seksiä. Tuon eron jälkeen ei olla mitäään säädetty, mutta tuntuu että kumpikin tietää että niin tulee tapahtumaan. Silti en kestä toista kertaa katsoa jos hän löytää jonkun toisen nenäni edestä.

Kohtalontovereita?:D Tai jos jollain on mitään sanottavaa. En tajua mitä mun pitäisi tehdä. En voi kuvitella elämääni ilman häntä, mutta mulle ei riitä vaan ystävyys...

Kommentit (4)

Sunqueen
Seuraa 
Liittynyt11.10.2011

Niin kysymällä se selviää. Pistä se lopullisesti päättämään haluaako se olla sun kanssa tai pistätte välit poikki kokonaan. Se olisi varmasti tosi rankkaa, mutta kuulostaa siltä, että muiden pokailun katselu aiheuttaa sulle suurempaa tuskaa.

Vierailija

Jos ilmenee, että ystäväsi ei halua rakkaussuhteeseen kanssasi, kestätkö sen? Jos et, niin näin ilmetessä ainoa vaihtoehto on laittaa välit poikki. Tosi sääli, jos hyvä ystävyys kuolee. :(

Vierailija

Asiahan on niin että hän jollain tasolla tietää jo. :( Ja kai hän huomaakin, koska mun on niin vaikea peittää mustasukkaisuutta, jos hän puhuu jostain toisesta naisesta. Että tavallaan tiedän jo, ettei hän mihinkään suhteeseen kanssani halua, mutten vaan jostain syystä kykene elämään asian kanssa jos tiedän että hänellä on joku muu tai hän aloittaisi taas suhteen jonkun uuden kanssa. En kestä jos meidän ystävyys kuolee, mutta en kestä tätäkään yhtään... Se vissiin on vaan ainoa vaihtoehto mikä enää auttaa, vaikka sen ajatteleminenkin aiheuttaa jo tuskaa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat