+22v Helsinkiläisistä uusi kaveriporukka!

Vierailija

Moikka!

Katselin tässä tuota toista viestiketjua, jossa kootaan uutta kaveriporukkaa Helsingistä, mutta se meni ehkä hieman sekavaksi kun niin moni loi FB ryhmiä, eikä ryhmien sivut ainakaan minulla toimineet. Olisiko kiinnostunutta porukkaa lähteä luomaan vielä yhtä porukkaa, vaikkapa +22v PK- seutulaisista?

Asiassa voisi edetä vaikka niin, että joku loisi FB ryhmän, johon halukkaat voisi liittyä.

Kommentit (3)

Vierailija

Facebookissa on jo olemassa ryhmä yli 20-vuotiaille helsinkiläisille ja muille pääkaupunkiseudulla asuville. Porukkaa ois jo valmiina kasassa eikä sun tarvitsisi alkaa aivan alusta kasaamaan uutta ryhmää.

Kuten toiseen ketjuun kirjoitinkin, ryhmä on salainen ja siihen pystyy liittymään niin, että joku ryhmään jo kuuluva lisää sut kaveriksi ja lisää sitten ryhmään. Jos laitat mulle sähköpostia (kaisse (at) luukku.com), voin lisätä sut ryhmään. :)

-Kaisa

Vierailija
Vierailija

Facebookissa on jo olemassa ryhmä yli 20-vuotiaille helsinkiläisille ja muille pääkaupunkiseudulla asuville. Porukkaa ois jo valmiina kasassa eikä sun tarvitsisi alkaa aivan alusta kasaamaan uutta ryhmää.

Kuten toiseen ketjuun kirjoitinkin, ryhmä on salainen ja siihen pystyy liittymään niin, että joku ryhmään jo kuuluva lisää sut kaveriksi ja lisää sitten ryhmään. Jos laitat mulle sähköpostia (kaisse (at) luukku.com), voin lisätä sut ryhmään. :)

-Kaisa

kuinka tarkkoi nuo +20 ikärajat on? ite oon pikkasen sen alapuolella:p

Vierailija

Hei, olisin myöskin kiinnostunut liittymään ryhmään. Kiinnostaisi vain alkuun tietää, että onko ryhmä kuinka tiivis, vieläkö sieltä uusi ryhmäläinen löytäisi paikkansa? Onko siellä minkä ikäistä väkeä?

Kun vastaisit edellämainittuhin kysymyksiin niin laitan viestiä...:)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat