Huoh, miehet

Vierailija

Kertoilkaapas te, avosuhteessa asuvat, syyllistyykö teidän miekkosenne samaan kuin minun: Kun mies on kerran, KERRAN, tehnyt jonkun työn, niin sillä on kuitattu kotityöt suunnilleen seuraavaksi kuukaudeksi. Jos saan yhden kerran poikaystäväni vaikka imuroimaan, on aivan turha edes yrittää pyytää samaa ainakaan kahteen viikkoon, onhan hän tehnyt jo niiiin paljon. Poikaystävä käy kyllä töissä, ja itse olen opiskelija, joten tavallaan ymmärrän että onhan minulla enemmän vapaa-aikaa kuin hänellä, mutta en minäkään nyt ihan KAIKKEA halua yksin tehdä. Aluksi tämä vain huvitti minua, että tuollaisia ne miehet on, mutta nyt alkaa kyllä pinna palaa. Jos mainitsen tästä poikaystävälleni, tai edes yritän aloittaa ihan rakentavaa keskustelua aiheesta, olen nalkuttaja.

Huoh! Olen avautunut. Kiitos!

Kommentit (3)

mari-
Seuraa 
Liittynyt16.8.2011

Meillä ei onneksi ole sitä ongelmaa, mieheni on luonteeltansa muutenkin tosi ajattelevainen muita kohtaan. Välillä minä jopa laiskistun tekemään "kotitöitä" kun mieheni on välillä niin oma-alotteinen :) välillä tietysti on semmosia päiviä että minuun iskee siivousinto ja ärsyttää jos miehellä ei ole samanlaista intoa ,mutta se on ihan ymmärrettävää :D Meillä on yleensä semmonen diili että minä teen ruokaa ja hän vähintään auttaa minua tiskeissä, jos ei tiskaa ite kokonaan.

Minusta tuntuu että aika pitkälti miehesi käsitys kotitöistä tulee hänen kotoaan. Ehkä jonkinlainen houkutin voisi toimia, en tarkoita että rupeat pihtaamaan, vaan olet erityisen viettelevä JOS miehesi tekee kotitöitä. 

mari-
Seuraa 
Liittynyt16.8.2011

Meillä ei onneksi ole sitä ongelmaa, mieheni on luonteeltansa muutenkin tosi ajattelevainen muita kohtaan. Välillä minä jopa laiskistun tekemään "kotitöitä" kun mieheni on välillä niin oma-alotteinen :) välillä tietysti on semmosia päiviä että minuun iskee siivousinto ja ärsyttää jos miehellä ei ole samanlaista intoa ,mutta se on ihan ymmärrettävää :D Meillä on yleensä semmonen diili että minä teen ruokaa ja hän vähintään auttaa minua tiskeissä, jos ei tiskaa ite kokonaan.

Minusta tuntuu että aika pitkälti miehesi käsitys kotitöistä tulee hänen kotoaan. Ehkä jonkinlainen houkutin voisi toimia, en tarkoita että rupeat pihtaamaan, vaan olet erityisen viettelevä JOS miehesi tekee kotitöitä. 

Vierailija
mari-
Ehkä jonkinlainen houkutin voisi toimia, en tarkoita että rupeat pihtaamaan, vaan olet erityisen viettelevä JOS miehesi tekee kotitöitä.

Miehenä voin sanoa, että tämä osuu naulan kantaa. Keskivertomiehille kotityöt ovat viimeinen asia joka pyörii ajatuksissa ja joihin ryhdytään vasta äärimmäisen pakon edessä, kun taas seksi ja sen saaminen on lähes aina mielessä. Palkitse miestä hyvästä työstä hyvällä seksillä = profit.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat