Mies pyytää jo ekojen treffien jälkeen kotiinsa

Vierailija

Nyt kaipaisin asiallisia neuvoja pulmaani... Tutustuin netin treffisivuston kautta mieheen, jonka kanssa kävin kahvilla ja ekojen treffien jälkeen mies laittoi viestiä että olisi kiva jos menisin ens kerralla hänen kotiinsa "katsomaan leffoja ja hengailemaan". Mun mielestä tää vaikuttaa ny sille  et mies ois vaan seksiseuraa vailla kun ei vaivaudu toista kertaa julkisilla paikoilla toista kertaa tapaamaan eikä esim. viemään mua leffaan yms.. Ja kahvillakin tosiaan käytiin Shellillä ja muuta paikkaa mies ei edes harkinnut/ multa kysellyt mihin haluisin mennä xD Kertokaapas nyt kaikki rehellsi mielipiteitä tästä mun tilanteesta et miten kannattais edetä kun itse en oo pelkkää seksiseuraa hakemassa... kiitos jo kaikille vastanneille etukäteen! :)

Kommentit (5)

Vierailija

Voihan olla, että mies on vain tyhjätasku, eikä hänellä ole varaa ostella edes sitä kahvia ja viineriä sun kanssas julkisissa, maksullisissa paikoissa. :D Mutta minustakin tuo vähän kuulostaa siltä, että silkan seksiseuran haku voi olla kyseessä. Mutta voithan sinä vielä ehdottaa, että entä jos näkisitte sittenkin jossakin kahvilassa tai vaikka elokuvissa. Mikäli hän on vain vällyjen väliin vailla, ei hän kovin montaa kertaa jaksa itseään julkisesti "nöyryyttää" ja aikaansa tuhlata. :) Pistähän mies testiin ja vaadi "ulkoilua".

Vierailija

Minä en välttämättä näkisi asiaa niin, että hän on pelkän seksin perässä. Itsekin tutustuin treffisivuston kautta erääseen mieheen ja ensimmäisen kerran tapasimme kahvin merkeissä, seuraavalla kerralla minun luonani ja kolmannen kerran hänen luonaan. Nykyään olemme yhdessä, mutta seksiä emme harrastaneet näiden ensimmäisten treffien aikana vaikka kotioloissa olimmekin ja toistemme luona yötä. Jos sinusta tuntuu epämukavalta mennä hänen kotiinsa, niin ehdota jotakin julkista paikkaa, mutta voithan mennä hänenkin luokseen ja katsoa miten tilanne kehittyy :)

Vierailija

Me mentiin jo miehen kanssa ekoilla treffeillä hänen luokseen katsomaan leffaa. Ensin tosin käytiin ravintolassa syömässä ja ei haluttu päättää iltaa siiheen. Ei minusta se, että pyytää kotiinsa tokilla treffeille automaattisesti tarkoita sitä, että on vaan seksin perässä. Mekin käytiin aika pian semmonen keskustelu, että mitä mies haluaa ja että jos on vaan seksin perässä niin juttu saa jäädä tähän, mutta mies kertoi, että haluaa tutustua minuun paremmin.

Vierailija

Itsekin tutustuin nykyiseen poikaystävääni treffisivustolla. Ensimmäisillä treffeillä mies haki minut bussiasemalta, vietiin matkalaukkuni minun luokseni ja oltiin siellä vähän aikaa ja sitten lähdettiin miehen luokse. Ennen ensitapaamista oltiin juteltu pari viikkoa netissä. Olin kotona noin viikon ja lähdin taas reissuun. Viikon aikana tapasimme 5 kertaa, aina miehen luona, ja jäin yöksi viimeisellä kerralla ja harrastimme silloin seksiä. Pari päivää siitä päätimme alkaa seurustella. Joka kerta mekin vain "hengailtiin" ja katsottiin telkkua, tai käytiin kaupungilla.

Mutta pointtini on se että ei, ei välttämättä ole vain seksin perässä tämäkään mies! Kannattaa käydä hänen luonaan ja katsoa miten tilanne etenee. :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat