Yksi tyttö sekoittaa pääni

Vierailija

Ihastuin häneen ensitapaamisella ja aina pari viikkoa näkemisestämme unohdan hänen olemassaolonsa enkä pidä häntä oikein minään. Kuitenkin jokainen uusi tapaaminen saa minut menemään ihan sekaisin. En osaa käyttäytyä normaalisti häntä kohtaan, vaan olen aina jotenkin välttelevä, koska pelkään hänen huomaavan jotain katseestani tai äänestäni, jos yrittäisin olla täysin oma itseni.

Hän seurustelee (miehen kanssa, kuten minäkin) ja hänen parisuhdeonnensa katsominen saa minut voimaan pahoin. Sellaisina hetkinä oma parisuhteeni tuntuu ihan mitättömältä ja kurjalta. Kuitenkin heti parin päivän päästä näkemisestämme huumani alkaa laantua ja oma suhde tuntuu taas täydelliseltä. 

Tässä ei ole mitään järkeä ja tämä on ihan kamalaa. Miten pääsisin tästä yli?

Kommentit (11)

Vierailija

Voisitteko esimerkiksi kommentoida jotain kun käytte lukemassa? Varmaan kaikille nyt jotain ajatuksia herää kun kerran viitsii keskustelun avatakin.

Vierailija

Hmmm.... Tämä taitaa olla niitä ärsyttäviä "ihastuksia" joita meille kaikille on tapahtunut ainakin kerran elämässä. Minulla on melkein samankaltaisia kokemuksia yhdestä pojasta.

Eli aina kun tapasimme niin kipinät lensivät puolin ja toisin vaikka olin varattu. Emme me koskaan puhuneet mitään " meistä" tai pusutelleet..pahin taisi olla että nukuimme samassa huoneessa. Ja meidän tilanne oli sellainen että tapasimme hyvin harvoin. Mutta silloin kun tapasimme kumpikin koitti jotenkin päästä toisen seuraan.

Mutta,mutta tämä henkilö tulee aina olemaan se jota en katso silmiin ja jolle en ole ystävällinen,koska hän herättää aina ne samat hassut tuntemukset. Jännittävä, koukuttava..

Neuvoni on älä vietä aikaasi tämän henkilön kanssa sillä se saa vain sinun sukkasi pyörimään. Ja kuten sanoit suhteesi on muuten kunnosssa kunhan et näe tätä tytteliä. 

Luultavasti tämä tyttö ei oikeasti ole sellainen jonka kanssa haluaisit seurustella, tai edes henkilö jota pystyisit rakastamaan..? 

Blaah, en oikeasti tiedä onko minulla ollut samanlainen tilannne tai pystynkö antamaan mitään neuvoja mutta tälläiset henkilöt ovat vain kutkuttavia ja jännittäviä. 

Vierailija

Kuulostaa tutulta ja myös erittäin ikävältä. Itsellä ollut myös samantapainen tilanne. Tapasin miehen yökerhossa ja näimme pari kertaa samassa yökerhossa. Synkkasi hyvin heti, mutta emme edenneet samaan yöpaikaan kun en yhden illan juttuja harrasta. Näimme puolen vuoden tauon jälkeen ja sama side ja tunne oli säilynyt. Mutta tällä kertaa mies seurusteli. ja se pitää niellä vaikka tunne on että siinä on elämäni mies. Nyt unohduslääkkeenä ei yhteydenottoja eikä näkemisiä. Ei vaan voi nähdä kun toinen seurustelee. Satuttaa itseäkin jos antaisi ihastua enemmän. 

Vierailija
Vierailija
Neuvoni on älä vietä aikaasi tämän henkilön kanssa sillä se saa vain sinun sukkasi pyörimään. Ja kuten sanoit suhteesi on muuten kunnosssa kunhan et näe tätä tytteliä. 

Luultavasti tämä tyttö ei oikeasti ole sellainen jonka kanssa haluaisit seurustella, tai edes henkilö jota pystyisit rakastamaan..? 

Blaah, en oikeasti tiedä onko minulla ollut samanlainen tilannne tai pystynkö antamaan mitään neuvoja mutta tälläiset henkilöt ovat vain kutkuttavia ja jännittäviä. 

Kaikki kokemukset ja neuvot ovat hyviä, joten kiitos kun vastasit!
Mekin näemme tosi harvoin, viime näkemisestä taitaa olla parikin kuukautta. Hän tuli porukkaamme poikaystävänsä kautta, joten en voi oikein päättää, näenkö häntä vai en. Nytkään en tiennyt, että hän on tulossa. Yhtäkkiä vaan kuulin järkytyksekseni, että olemme matkalla hakemaan häntä.

Kyllä minä luulen, että MINÄ voisin seurustella hänen kanssaan ja rakastaa häntä, mutta eri asia, voisiko hän. Meillä on paljon yhteistä, joten hyviä kavereita meistä voisi ainakin tulla.

Vierailija

Rupesin miettii et ootko mies vai nainen?

toi otsikko ja toi et sanot et seurustelet miehenkaa ni rupesin miettii.. Mut älä vietä hänenkaa aikaa ellet haluu salasuhteesee

Vierailija
Vierailija

Rupesin miettii et ootko mies vai nainen?

toi otsikko ja toi et sanot et seurustelet miehenkaa ni rupesin miettii.. Mut älä vietä hänenkaa aikaa ellet haluu salasuhteesee

Melkoinen Sherlock oot kyllä. Sanoin myös, että me molemmat seurustellaan miehen kanssa. Joko pystyt päättelemään?

Enpä usko, että ajan viettäminen yhdessä automaattisesti tarkoittaisi salasuhdetta. Tämä on kuitenkin todellisuutta eikä mikään harkeliini eikä Päivien viemää.

Vierailija

Tilanne on jo parantunut huomattavasti, kun aikaa on kulunut, mutta vieläkin pikkujutut muistuttavat minua kyseisestä tytöstä. Ja näen hänet varmaan parin viikon päästä! Miten voisin varautua siihen, etten taas menis ihan paniikkiin ja olis epänormaali?

Vierailija

Mies olet rakastunut tämä minun rehellinen vastaus.Kyllä minullakin oil mies josta pidin, mutta kun en saanut vastakaikua.Silti tuntuu sydänalassa siltä, että vain hän sai sukat pyörimään jaloissa.Kantsii tehdä mikä sydämmessä tuntuu oikealta.Ei kannata tuhlata onnea jos pidät kysy naiselta suoraan tai pyydä leffaan.

Vierailija
Vierailija

Mies olet rakastunut tämä minun rehellinen vastaus.Kyllä minullakin oil mies josta pidin, mutta kun en saanut vastakaikua.Silti tuntuu sydänalassa siltä, että vain hän sai sukat pyörimään jaloissa.Kantsii tehdä mikä sydämmessä tuntuu oikealta.Ei kannata tuhlata onnea jos pidät kysy naiselta suoraan tai pyydä leffaan.

Joko et lukenut keskustelua tai sitten et ymmärtänyt, joten sanonpa sitten ihan suoraan, että olen nainen. Eikä todellakaan tunnu oikealta tehdä mitään liikkeitä tytön suuntaan, koska molemmat seurustellaan onnellisesti. Hänen läsnäolonsa nyt vain välillä vähän hankaloittaa onneani, vaikka samalla lisääkin sitä. Toisaalta viestisi    sai minut tajuamaan, etten minä oikeastaan halua mitään tapahtuvaksi. Kiitos siis!

Vierailija
Vierailija

Ei naisena olemisessa ole mitään hävettävää. Aika monet on naisia.

Ei olekaan. Mä vaan luulin, että se olis tällä sivustolla itsestäänselvyys varsinkin kun kerroin, että minä JA tyttö seurustellaan miehien kanssa. Kai on todennäköisempää, että Cosmopolitanin sivuille kirjoittaa biseksuaali tyttö kuin mies, joka seurustelee miehen kanssa ja on ihastunut naiseen.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat