Farmers market

Kommentit (8)

Vierailija

<3 hihih kiitos, laseissa lukee RB2140 ja linssin koko 54. :) Lasit olen ostanut täältä yhdestä surffikaupasta täältä. :)

Vierailija

oi miten kauniita kuvia, näyttää täydelliseltä :) ihanaa kun sulla on ystävä kylässä, varmasti ihan mahtavaa päästä jutustelemaan suomeksi ja saada Suomen tuulia luoksesi..

me alettiin jo alustavasti katsella lentoja Losiin kun mies täyttää 30 ensi kesänä ja missäs muualla päin me haluttais sitä juhlia.... :P motivoisi oppariakin kirjottamana keväällä kun oisi kiva reissu tiedossa...

Ihanaa viikkoa sulle! :) -Katja

Vierailija

Joo on aivan super ihanaa on saada kaveri kylään. On niin kiva päästä näyttämään millaista elämä täällä suunnalla oikein on. :) 

Oi ja tosiaan, mahtavia suunnitelmia, kannatan!!!:) Hih nyt vain opparin pariin! 

Vierailija

Moikka Madde,

Mä oon kunnon aurinkolasi-friikki niin pakko taas kysyä mikä sun aurinkolasien malli on? Mulla on vaikea valinta kun en tiedä minkä mallin ostaisin. :D 

L

Vierailija

Tuohon yläpuolelle jo kirjoittelinkin, niin malli on laseissa lukee RB2140 ja linssin koko 54. :) Itse tykkään Reiskoista kyllä eniten ja sopivat ainakin omille kasvoilleni hyvin. :) 

Vierailija

Moi Madde ja kiitokset blogistasi! Tämä kysymys ei nyt varsinaisesti liity tohon sun postaukseen. Kuitenkin, osaisitko sä antaa hyviä vinkkejä, kuinka suomalainen nuori nainen voisi parhaiten tutustua amerikkalaisiin miehiin? :)  T: Juroihin suomalaismiehiin jo kyllästynyt sinkkunainen 

Vierailija

Heiii ja hih hymyn sait kasvoilleni. :D Missäs sitä muualla niihin amerikkalaisiin miehiin oikein tutustuisi kuin täällä Jenkkilässä. :) Eli lomamatkaa vain tälle suunnalle, tai vaikka aupair vuotta;) Itse tutustuin omaan mieheeni Lontoossa, eli eihän sitä koskaan tiedä missä niihin törmäilisi. 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat