Tatuoitu nainen

Vierailija

Mitä mieltä olette naisista jolla on tatuointeja ? Vaikka kun kaverini aikoo ottaa olkapäähän aika ison tatuoinnin ja olen kuullut että esim. miehet eivät pidä siitä yhtään että naisella on tatuointeja.

Kommentit (6)

Vierailija

Ei ole mitään merkitystä: jokainen saa itse päättää ottaako tatuoinnin vai ei. Kuten myös jokainen päättää, että antako sellaisen seikan kuin tatuointi määritellä, että voiko jostain henkilöstä tykätä tai hänen kanssaan seurustella. Sillä ei ole mitään väliä, että onko kyse miehestä vai naisesta. Miksi turhaan vaivata päätään tällaisella?

-Minnapa

e__ssi
Seuraa 
Liittynyt31.8.2009

Tiedän miehen joka ei tykkää suklaasta, jos minä pidän siitä hän ei varmaan ole kanssani ? Miehet joko pitävät naisista joilla on tatuointeja tai sitten eivät. Ei ole sanottua että MIEHET eivät pidä naisista joilla on tatuointeja. Totta kai joku pitää. Ja kaikilla oma tahto, haluaako sitä tatuointia ottaa tai ei, onpa sitten mies tai nainen. Ja se on ihan cool homma jos itse sen haluaa.

Vierailija

MUlla on tatuointeja yhteensä neljä kappaletta, ihan isojakin ja näkyvissä paikoissa, lisää tulossa. Enpä mä juurikaan koskaan saa halveksuvia katseita ja poikaystävänikin tykkää. Työskentelen paljon vahusten parissa, eikä niitäkään haittaa.

Vierailija

Kyllä ite oon aina saanut miehiä, vaikka onkin hirveä-ruma-kamala-huorahtava-mitävielä-tatuointi lapaluussa(oikeesti ihan nätti, liljan kuva). Eikä ole koskaan kukaan edes tullut henkilökohtaisesti mitään negatiivistä sanomaan, ennemminkin kehumaan. 

Tatuointien kanssa on ihan sama asia kuin minkä tahansa muun tyylillisen tai ulkonäöllisen seikan. Jotkut haluaa nimenomaan fruittari- tai skenemiehen, jollekin ei ole mitään väliä, edustaako vahvasti jotain "tyyliä" ja joku taas ei missään nimessä suostu seurustelemaan tietyntyylisen henkilön kanssa. Eikö tää ole ihan selvää ja sama asia kuin tatuoinnit. Joku tykkää, joku ei ja jollekin on paskanhailee. Sitten on jopa näitä hirveän hirveän epämustavalkoisia ja epäloogisia ihmisiä, jotka tykkää tietynlaisesta, vaikkapa mustavalkeasta, mutta inhoaa värillisiä... (sarcasm here..?) Esim. minä olen ylläkuvatunlainen hirveän epälooginen ihminen...

Miksi sä edes mietit tätä, jos kaveris on ottamassa tatuioinnin? Kai kaverisi saa ottaa tatuoinnin, jos niin itse tahtoo. Maailma ei ole mustavalkoinen, ei ole olemassa yleistpäteviä "tästä miehet tykkää ja tästä ei"-malleja, ja jollet ole jotenkin henkisesti vajaa/raivostuttava, niin aina löytyy joku joka pitää ulkonäöstäsi. 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat