Hoi te joilla on/on ollut poikaystävä!

Vierailija

Siedättekö sitä että poikaystävänne flirttailee muiden kanssa? Ja puhuu kaikkee seksin harrastamis juttuja ja ehdottelee sellaisia muille. Jos kuitenkin olisi vain läppää ja olisitte varmoja siitä, että poikaystävänne ei ole kuitenkaan tehnyt kenenkään kanssa mitään?

Kommentit (9)

Vierailija

Oon sanonut suoraan, että mua loukkaa tommoset jutut, vaikka oliskin läppää ja että ne saa luvan loppua ! Ja loppunut on :) Suora puhe kunniaan!

Vierailija

Ei mun mielestä tuollaista tarvii sietää, jos se yhtään loukkaa itseä. Tiedän kyllä ihmisiä, joiden mielestä tälläisessä läpässä ei ole mitään pahaa, vaikka suhteessa olisikin... mutta mistä sen tietää, että onko se varmasti sille toiselle osapuolelle pelkkää läppää. Aika monesti, jos ihminen haluaa jotain mutta ei uskalla sitä suoraan vakavalla naamalla sanoa, asia saatetaan esittää "vitsinä", jotta voi torjutuksi tullessaan säilyä pienemmällä arvostuksen menettämisellä. 

Miettisin sinuna, mitä mahtaisi poikaystävä tehdä, jos tilanne olisikin toisenlainen kuin normaalisti. Jos hän vaikka normaalisti vitsailee asiasta esim. nettikeskustelussa tai isossa kaveriporukassa, jossa tilaisuutta mihinkään oikeaan toimintaan ei ole. Mites sitten, jos hän onkin joskus kahdelleen henkilön kanssa, jolle on aiemmin vitsaillut asioista ja keskustelu etenee samaan.. Luottaisitko mieheesi tässäkin tilanteessa? Luottaisitko siihen toiseen osapuoleen? 

Tottakai on hyvä, jos luottamus on kunnossa, mutta itselläni tuollaiset puheet kyllä loukkaavat ja tulee olo, ettei poikaystävä arvostaisi ja kunnioittaisi minua. Haluaisiko poikaystäväsi, että sinä vitsailet miespuolisille kavereillesi seksistä ja ehdottelisit läpällä jotakin? Jos ei, niin ei hänelläkään silloin pitäisi olla oikeutta siihen. 

Jokatapauksessa. Täältä saat varmasti monenlaisia mielipiteitä, eikä tälläisissa asioissa ole yhtä oikeaa mielipidettä. Ainoa keino on kuunnella itseäsi. Jos asia sinua vaivaa, niinkuin ilmeisesti jollain tapaa tekee, niin silloin siitä pitäisi puhua miehelle. Vaikka koko maailma olisi eri mieltä asiasta kanssasi ja sanoisi, ettei tuollaiset puheet saa haitata, niin kyse on kuitenkin sinun tunteistasi. Ja jokaisella on vielä toistaiseksi oikeus tuntea niin kuin haluaa. 

Henne
Seuraa 
Liittynyt28.1.2011

En todellakaan hyväksyisi, ei  hänellä pitäisi olla mitään syytä ehdotella muille mitään, jos olette suhteessa. Oma mieheni oli seurustelumme alussa hyvin sosiaalinen, lue:flirttaileva muille. Kunnon puhuttelun jälkeen moinen käytös jäi. Puhu miehellessi asiasta ja kerro sen vaivaavan sinua. Jos hän ei ymmärrä kantaasi, kysy haluasiko hän, että ehdottelisit seksiä muille miehille.

Vierailija

Flirttailemisen hyväksyn. Siinä en näe mitään väärää, mutta jos hän ehdottaisi seksiä muille niin en todellakaan katsoisi hyvällä. 

Vierailija

En todellakaan sietäisi tollasta käytöstä! Kuinka vanha poikaystäväsi on? Kuulostaa joltain viistoistavuotiaan jutuilta. Kukaan normaali hyväkäytöksinen mies ei mene sanomaan tai ehdottelemaan seksiä tuntemattomille naisille edes ilman tyttöystävää seuranaan. Tai voi mennä mutta ei ole kauhean fiksua kyllä. Minä kyllä vetelisin korville jos kuulisin oman poikaystäväni tekevän moista.

mari-
Seuraa 
Liittynyt16.8.2011

En tykkäis yhtään seksin ehdotus jutuista tai muutenkaan sellasesta läpästä. Rupeeppa ite heittää hyvännäkösille miehille samanlaista läppää niin mitä miehes siihen sanos! Tosi ärsyttävää semmonen. Ymmärrän hyvin jos porukassa heitetään viatonta alapää-huumoria mutta jotain rajaa sentään. Eikö miehen pitäs kuitenki säästää intiimimmät jutut sulle...?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat