apua menin pettää!

Vierailija

Olin tässä joku aika sitten baarissa ja lähdin tutun kautta tuntemani jätkän matkaan. Mulla ei ollu mitää aikomusta tehä mitään tän jätkän kanssa, mutta sitten herään aamulla ilman vaatteit sen sängystä. Kaikein pahinta täs on kuitenki se etten tunne mitään. Mul ei oo yhtään tunnon tuskii koko jutusta. En ymmärrä miks. Nyt mietin et pitäskö mun kertoo mun jätkälle tästä, pitäskö mun jättää se mitä teen?ollaan seurusteltu monta vuotta ja tää jätkä on mun paras ja ainoo kaveri sen takii oon jatkanu tätä parisuhdetta niin pitkään,mutta en usko et voin kohdata mun jätkää ja valehdella sille päin naamaa. mut en haluis jättää sitä enkä kertoo.mitä teen?

Kommentit (3)

Vierailija

kannattaa kertoa ja kestää omien tekojen seuraukset, se on ainoa oikee ratkasu. mua on itseä petetty ja voin kertoa että parasta on kun kertoo mahdollisimman pian itse rehellisesti.. voi olla että hän antaa sinulle ajan kanssa näin anteeksi, koska tällöin oot ollu kuitenkin rehellinen hänelle. Jos hän taas kuulee myöhemmin ja kaiken lisäksi vielä jostain muualta kuin sinulta on se hänelle huomattavasti vaikeampaa. 

Vierailija

Itsekkin olen pettänyt silloin kun mieheni oli armeijassa. Kerroin suudelleeni toista miestä, mieheni antoi anteeksi. Puolen vuoden päästä uskaltauduin kertomaan kaikki, mieheni antoi anteeksi. Enää hän ei vain luota minuun niin paljon kuin ennen.. Siitä tulee siis nykyään riitoja kun haluisin olla vapaamminen, mutta mieheni ei luota ja kyselee maat ja taivaat.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat