Uusia ystäviä Helsingistä!

Vierailija

Moikka!

Olen 22-vuotias opiskelija pk-seudulta ja tahtoisin löytää uusia ystäviä ja kavereita Helsingistä/Vantaalta. Luonteeltaani olen tosi avoin, sosiaalinen ja iloinen. Tulen hyvin toimeen erilaisten ihmisten kanssa, ja ystävä- ja tuttavapiirini pitää sisällään laajan kirjon niin eri ikäisiä, eri kansallisuuksista tulevia kuin keskenään muutenkin erilaisia ihmisiä. Nyt tahtoisin tutustua uusiin ihmisiin ja toivottavasti tätä kautta löytää myös läheisiä ystäviä, sillä heitä ei voi olla koskaan liikaa :)

Olen aktiivinen ja menevä persoona. Tykkään viettää aikaa ystävien seurassa, käydä kahvilla, leffassa, brunssilla jne. ja miksei välillä myös juhlimassa ja tanssimassa, tehdä yhdessä ruokaa, viettää leffailtoja, shoppailla, jutella kaikesta maan ja taivaan välillä, matkustella, tehdä pitkiä kävelylenkkejä yms. Olen kiinnostunut monesta asiasta, esim. uusista kielistä, maista ja kulttuureista, ihmisistä ja elämästä ylipäätään, kirjallisuudesta, taiteesta... Listaa voisi jatkaa vaikka loputtomiin.

Iälläsi tai elämäntilanteellasi ei ole väliä. Pääasia, että olet positiivinen ja avoin ihminen :) Jos kuulostan sellaiselta ihmiseltä, josta voisi mahdollisesti tulla uusi ystäväsi, niin laita rohkeasti minulle mailia osoitteeseen elisa-90@luukku.com

Kommentit (0)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat