Kihlailmoitus

Vierailija

Tämä nyt ei suoraan liity keskustelualueeseen, mutta kysyn kuitenkin. Elikäs, minä ja poikaystäväni aiomme mennä kihloihin ja tulemme asiasta ilmoittamaan myös lehdessä. Itseäni vain askarruttaa se, miten paikkakunnat tulevat siihen kihlaimoitukseen. Jos nyt olen kotoisin vaikka Helsingistä, mutta muuttanut Tampereelle (poikaystävä tamperelaissyntyinen) niin tulisiko se lehteen sitten seuraavasti "Maija Meikäläinen, Tampere (Helsinki)" vai miten? Haluaisin myös syntymäkaupunkini ilmoitukseen, että sukulaiseni tietävät kihloista.

Kommentit (3)

Vierailija

Eiks olis helpompaa vaan laittaa se ilmotus niin että asuinpaikkakunnan mukaan laitatte kaupungin ja sit soitat sukulaisille että ootte kihloissa, jos eivät sinun ja poikaystäväsi nimiä osaa yhdistää oikeisiin ihmisiin?

Vierailija

En kyllä rupea sukulaisille soittelemaan että kihloihin menty kun ei muutenkaan olla niin paljoa yhteydessä. Kuitenkin haluaisin heidän tietävän että kihlat vaihdettu. Kätevämmin lukevat kaikki sen lehdestä, sehän se idea on ettei tarvi jokaiselle ilmoittaa erikseen.

Vierailija

No en nyt tiedä miten kätevä, kun läheskään kaikki ei nykyaikana mitään lehtiä lue. Ainakaan jotain pieniä ilmoituksia tuollaisista. Mutta kaipa se sama on miten ne kaupungit laittaa, jos kerta tahtoo perinteiseen tyyliin asian ilmoittaa. 

Ite ainakin luotan siihen, että äidit ja mummot hoitaa tuon "tiedottamisen" muulle suvulle. Ei kihloihin meno itselle ole mikään statusjuttu, josta pitää kaikille ilmoittaa. Tulee tietoon jos tulee, ei se kuitenkaan koske kuin minua ja kumppaniani, joten en jaksa alkaa asiasta huudella kaikille puolitutuille.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat