Sekaisin väärästä miehestä

toivoton22

Uskotteko "elämän suureen rakkauteen"?

Oon 22-vuotias nainen ja asun miesystäväni ja oman lapseni kanssa yhdessä. Tapasimme mieheni kanssa n 2 vuotta sitten. Rakastan häntä. Ainakin jollain tapaa ja hän on todella hyvä minulle ja arki on helppoa. Kaikki siis sujuu. Kuitenkin 4 vuotta sitten mulla oli puolen vuoden suhde Villeen (keksitty nimi), joka pari vuotta sitten meni naimisiin naisen kanssa, jonka tapasi meidän aikana. Suhde ei ollut lainkaan seurustelun tapaista, vaan satunnaista tapailua ja seksiä kuitenkin suurien tunteiden jyllätessä. Mun oli tosi vaikea päästä Villestä yli ja mietin häntä satunnaisesti kaikki nämä vuodet. Tapasimme satunnaisesti yhteisten tuttujemme takia perhejuhlissa ja kohtaaminen oli aina vaivautunutta. Nykyisen mieheni tapaamisen jälkeen ajattelin kuitenkin viimein päässeeni hänestä yli..

Kunnes viikko sitten olimme ryypiskelemässä samassa paikassa minun ja Villen yhteisten kaverien kanssa, jolloin hänen varmaan läheisin ystävä kertoi mulle kysyneensä Villeltä onko hänen nykyinen vaimo hänen elämänsä rakkaus. Ville oli kertonut ettei ole. Tämä Villen ystävä sitten oli sitä mieltä että minä olisin Villen elämän suuri rakkaus. Se oli kyllä pommi minulle, koska olen aina haaveillut Villestä salaa, jopa niinkin salaa, että nyt tajuan itsekin kuinka paljon olen häntä oikeasti miettinyt. Tuntuu kamalalta kun toisaalta uskon että niin voisikin olla, se selittäisi omat tunteeni vielä neljän vuoden jälkeenkin, mutta toisaalta ajattelen olevani vainoharhainen tai vielä pahempaa: pakkomielteinen Villeä kohtaan. Joten mitä olette mieltä, onko olemassa elämän suurta rakkautta?

Kommentit (5)

Nainen20

Ei tuo mun mielestä ainakaan ihan mahdottomalta tunnu. Täysin mahdollista että te kuulutte yhteen. Varmasti monikin on ollut jonkun kumppanin kans ja sen aikana ymmärtänyt rakastavan ihan toista ihmistä kuin mitä on luullut. :O Elämä on tämmöistä, tunnetiloille emme oikein voi mitään. :) Mutta on tässä taas asian toinenkin puoli, sinulla on perhe muun miehen kans. Mieti tarkkaan onko tämä mies perheesi rikkomisen arvoinen?!?! Vaikea tilanne.

Nainen20

Ei tuo mun mielestä ainakaan ihan mahdottomalta tunnu. Täysin mahdollista että te kuulutte yhteen. Varmasti monikin on ollut jonkun kumppanin kans ja sen aikana ymmärtänyt rakastavan ihan toista ihmistä kuin mitä on luullut. :O Elämä on tämmöistä, tunnetiloille emme oikein voi mitään. :) Mutta on tässä taas asian toinenkin puoli, sinulla on perhe muun miehen kans. Mieti tarkkaan onko tämä mies perheesi rikkomisen arvoinen?!?! Vaikea tilanne.

toivoton22

En varmaan koskaan voisi rikkoa tätä mitä mulla nyt on, enkä usko et tää "Villekään" voisi. Heilläkin on yhteinen lapsi. Mut asia vaivaa mua, enkä mä nyt voi mennä päin naamaakaan kysymään mitään jos ei se sit olekaan.. Ehkä on parempikin etten tiedä. Vaikka mun tekis mieli kysyä vielä siltä ystävältä et miks se oli sitä mieltä ku se meidän keskustelu jäi vähän kesken.. Oon ihan sekasin, mut uskon et jos meidät on tarkotettu yhteen, ni asiat menee sit niin. Jos ei ole, ni sit ei. Tää vie mun voimat ku mietin tätä koko ajan. :(

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat