Flirttailu ja parisuhde

Avutonmies

Ensinnäkin olen mies, ja toivon että jaksatte lukea.

Tyttöystäväni mieskaveri flirttailee naiselleni? Mitä minun pitäisi tehdä.

Olemme seurustelleet pian 3 vuotta, ja asumme yhdessä. Tyttöystäväni kaveri olkoon nyt vaikka Ville on sinkku, rahakkaasta perheestä joilta ei mitään puutu. Ville asuu Keravalla, ja minä ja tyttöni Tampereella. Olemme asuneet Tampereella 4 kuukautta, ja meillä molemmilla ei ole vielä muodostunut kunnon kaveripiiriä.

Tyttöni tapasi Villen, kun me olimme seurustelusta "tauolla" etäsuhteemme takia. 
Halusin tietää mitä Ville ja tyttöni juttelivat, joten tyttöystäväni näytti minulle.
Ville juttelee tytölleni Facebookissa kaikenlaisista asioista, etenkin hänen hienosta tulevaisuudesta ja tyyliin: "tuletko valitsemaan mun asuntoon makuuhuoneeseen verhoja?", "Kokkailetko mulle joku kerta?", "Kyllä minun pitäisi näyttää sulle vähän tamperetta", "koska nähdään? Pääsetkö kahville, jos tuun Tampereelle?".
Tyttöystäväni vastailee innokkaasti takaisin. Ja tämä sai minut näkemään punaista.

No sitten yksi päivä tyttöystäväni ajatteli vain ilmoittaa minulle, että hän on menossa minulle vieraan miehen luo laittamaan hänen kotiaan seuraavana lauantaina, samalla kun tyttöni on menossa kavereiden luokse keravalle viettämään tyttöjenilta-synttäreitä. Kielsin häntä ja hän sanoi villelle, ettei kerkeä tulemaan, kun on synttärit yms.
Tyttöni ja Ville kumminkin näkivät Keravalla baarissa toisensa ja juttelivat niitä näitä.

Oli sunnuntai ja olin yksin Tampereella, kunnes tyttöni soittaa, että Ville heittää hänet Keravalta Tampereelle, että hänen ei tarvitse maksaa kyydistä ja ei tarvi mennä junalla. Suostuin tähän, jos saan nähdä Villen.

Olimme sopineet säännöt, että parisuhteessa saa puhua muiden miesten kanssa, mutta jos yhdessä ruvetaan olemaan tulee minun tietää ja olla tutustunut kyseiseen mieheen. Sama pätee myös toisinpäin, eli tyttöystäväni tulee olla tutustunut naisystävääni ennen kuin hän antaa luvan. Onko tämä normaalia?

Näin Villen meidän pihassa, ja juttelimme niitä näitä. Selvisi että Ville ja tyttöni ovat menossa Helsinkiin keikalle, ja Ville lupasi tilata kaikille meille kolmelle liput, kunnes selvisi ettei minulle ollut lippua ja tytölleni oli. Tyttöni on todella innostunut menemään Villen ja Villen kavereiden kanssa keikalle. Ville myös maksoi tyttöni lipun ja minut unohdettiin. Tyttöystäväni ei ollut edes halukas selvittämään asiaa miksi minulle lippua ei ollut ja uskoi niin, että ei minua oikeasti kiinnosta. Liput ovat täyteen varattu. 

Lisäksi Ville kysyi jo ensilauantaille tyttöäni kahville, minä kielsin menemästä. Tyttöni vastasi Villelle, että: "En pääse tulemaan, koska poikaystäväni ei usko että olemme kavereita:D."  Ville vastasi: "Miten sä kestät tuollaista kyttäystä..".

Olen suuttunut ja mustasukkainen asiasta, ja riidellään tyttöni kanssa nyt paljon. Olemme jo eron partaalla.. Tyttöni luulee, ettei saa nähdä enää yhtään miehiä, kun olen kieltänyt niin monesti, mutta niin olen pelastanutkin ja tyttöni on tajunnut, ja kiittänyt minua. 
Minua vain ärsyttää Villen flirttailut ja tyttöystäväni nauru puhelimen ääressä. Välimme ovat kylmentyneet, en saa enää hellyyttä, huomiota. Hän mököttää, vittuilee ja nyt nukutaan jo eri huoneissa.

Ville aikoo muuttaa Tampereelle tammikuussa, jolloin minulla alkaa täällä armeija. Ville on saanut vapautuksen armeijasta huonon kuulonsa takia. 
Kannattaako tällaisessa suhteessa enää elää?

Tyttöni kyllä vannoo, ettei mitään muuta ole kuin kaveruutta, mitä tässä pitäisi tehdä? T. Mies

Kommentit (8)

Jaksoitettu
Avutonmies

Ensinnäkin olen mies, ja toivon että jaksatte lukea.

Tyttöystäväni mieskaveri flirttailee naiselleni? Mitä minun pitäisi tehdä.  

Olemme seurustelleet pian 3 vuotta, ja asumme yhdessä. Tyttöystäväni kaveri olkoon nyt vaikka Ville on sinkku, rahakkaasta perheestä joilta ei mitään puutu. Ville asuu Keravalla, ja minä ja tyttöni Tampereella.

Olemme asuneet Tampereella 4 kuukautta, ja meillä molemmilla ei ole vielä muodostunut kunnon kaveripiiriä.     Tyttöni tapasi Villen, kun me olimme seurustelusta "tauolla" etäsuhteemme takia. 

Halusin tietää mitä Ville ja tyttöni juttelivat, joten tyttöystäväni näytti minulle. Ville juttelee tytölleni Facebookissa kaikenlaisista asioista, etenkin hänen hienosta tulevaisuudesta ja tyyliin: "tuletko valitsemaan mun asuntoon makuuhuoneeseen verhoja?", "Kokkailetko mulle joku kerta?", "Kyllä minun pitäisi näyttää sulle vähän tamperetta", "koska nähdään? Pääsetkö kahville, jos tuun Tampereelle?". Tyttöystäväni vastailee innokkaasti takaisin. Ja tämä sai minut näkemään punaista.

No sitten yksi päivä tyttöystäväni ajatteli vain ilmoittaa minulle, että hän on menossa minulle vieraan miehen luo laittamaan hänen kotiaan seuraavana lauantaina, samalla kun tyttöni on menossa kavereiden luokse keravalle viettämään tyttöjenilta-synttäreitä. Kielsin häntä ja hän sanoi villelle, ettei kerkeä tulemaan, kun on synttärit yms. Tyttöni ja Ville kumminkin näkivät Keravalla baarissa toisensa ja juttelivat niitä näitä.  

Oli sunnuntai ja olin yksin Tampereella, kunnes tyttöni soittaa, että Ville heittää hänet Keravalta Tampereelle, että hänen ei tarvitse maksaa kyydistä ja ei tarvi mennä junalla. Suostuin tähän, jos saan nähdä Villen.  

Olimme sopineet säännöt, että parisuhteessa saa puhua muiden miesten kanssa, mutta jos yhdessä ruvetaan olemaan tulee minun tietää ja olla tutustunut kyseiseen mieheen. Sama pätee myös toisinpäin, eli tyttöystäväni tulee olla tutustunut naisystävääni ennen kuin hän antaa luvan. Onko tämä normaalia?

Näin Villen meidän pihassa, ja juttelimme niitä näitä. Selvisi että Ville ja tyttöni ovat menossa Helsinkiin keikalle, ja Ville lupasi tilata kaikille meille kolmelle liput, kunnes selvisi ettei minulle ollut lippua ja tytölleni oli. Tyttöni on todella innostunut menemään Villen ja Villen kavereiden kanssa keikalle. Ville myös maksoi tyttöni lipun ja minut unohdettiin. Tyttöystäväni ei ollut edes halukas selvittämään asiaa miksi minulle lippua ei ollut ja uskoi niin, että ei minua oikeasti kiinnosta. Liput ovat täyteen varattu. 

Lisäksi Ville kysyi jo ensilauantaille tyttöäni kahville, minä kielsin menemästä. Tyttöni vastasi Villelle, että: "En pääse tulemaan, koska poikaystäväni ei usko että olemme kavereita:D."  Ville vastasi: "Miten sä kestät tuollaista kyttäystä..".

Olen suuttunut ja mustasukkainen asiasta, ja riidellään tyttöni kanssa nyt paljon. Olemme jo eron partaalla.. Tyttöni luulee, ettei saa nähdä enää yhtään miehiä, kun olen kieltänyt niin monesti, mutta niin olen pelastanutkin ja tyttöni on tajunnut, ja kiittänyt minua. 

Minua vain ärsyttää Villen flirttailut ja tyttöystäväni nauru puhelimen ääressä. Välimme ovat kylmentyneet, en saa enää hellyyttä, huomiota. Hän mököttää, vittuilee ja nyt nukutaan jo eri huoneissa.  

Ville aikoo muuttaa Tampereelle tammikuussa, jolloin minulla alkaa täällä armeija. Ville on saanut vapautuksen armeijasta huonon kuulonsa takia. 

Kannattaako tällaisessa suhteessa enää elää?   Tyttöni kyllä vannoo, ettei mitään muuta ole kuin kaveruutta, mitä tässä pitäisi tehdä? T. Mies

Vierailija

Todella vaikea tilanne ja voin hyvin kuvitella itseni tuohon, minäkin nimittäin olen todella mustasukkanein jos avo näkee muita naisia. Onko villellä muita syitä muuttaa tampereelle kuin sinun naisesi? Jos on niin sitten en olisi niin huolissani.

Kun lähdet inttiiin, niin et voi ikinä tietää mitä naisesi ja ville tekevät sinä aikana eli pelissä on siinä vaiheessa enään luottamus. Luotatko tarpeeksi naiseesi ettei hän petä sinua intissä olo aikanasi?

Se että naisesi sanoo ettei ole mitään muuta kuin kaveruuutta, niin en minäkään usko sitä sen perusteella mitä hän on tehnyt. Minusta sinun kannattaa vielä katsoa mihin suuntaan tilanne kehittyy kun menet inttiin. Sinun naisesi saattaa tajuta, että rakastaa oikeasti sinua ja unohtaa toivottavasti villen tai sitten ei. Mutta älä vielä ainakaan tee mitään päätöstä! Paljon voimia! :)

Ninnuska

Mä oon nainen, ja mun on pakko sanoa, että toi on oikeesti tosi vaikee tilanne. Mulla ja mun poikaystävälle oli vähän samantyylinen tilanne tossa vähän aikaa sitten, kun sen duunikaveri lähetteli sille flirttailevia viestejä, ja vihjaili sitä sun tätä "liikunnasta." Mä satuin näkeen niiden keskusteluita, ja totta kai nostin siitä metelin. Meillä meni monta iltaa selvittäessä sitä, ja itkettiin (molemmin puolin) paljon. Lopulta mä kyllä uskoin, että niiden välillä ei oo mitään. 

Oon kyllä sitä mieltä, että kannattaa seurailla tilannetta ainakin vielä hetken aikaa. Teijän pitäis kuitenkin pystyy luottaan toisiinne, ja jos ette luota, niin sitten puhuun siitä. Ootko yrittäny puhuu tyttöystävälles tosta? Ja kertoo oikeesti; kunnolla ja täysin rehellisesti mitä mieltä sä oot ja mitä sä tunnet. Koska mun mielestä sun tyttöystävän käytös on ehkä hiukan outoo - voihan olla että niiden välillä ei oo mitään, mutta sen pitäis ymmärtää, että sua mahollisesti häiritsee. 

hipsu

Mä en tosiaan hyväksyisi tolaaista käytöstä omalta poikaystävältäni. Toivottavasti teidän asiat ratkeaa. Kai tyttösi tietää miltä sinusta tuntuu?

Kikki-Hiiri

Otat eron saman tien. Jos se on noin paljon vieraan miehen perään niin ei sitä taida teikäläisen kanssa olo kiinnostaa. Mikäli suhde jatkuu ja menet inttiin ja ''Ville'' muuttaa samaan kaupunkiin niin mitä luulet että tapahtuu? Ville kairaa eukkoasi perseeseen sen minkä ehtii. Naiset ovat huoria, toivottavasti ei tule yllätyksenä. Ei tuollainen ole normaalia. Mitä enemmän annat siimaa, sitä enemmän eukkosi käyttää sinua hyväksesi. Vaikka nyt epäröisit niin varmasti myöhemmin tajuat kyllä tehneesi oikean ratkaisun kun jätät tuon.

PS. Olen mies eli vastaukseeni voi luottaa, en jauha paskaa.

Kati

nainen selvästi tietää ja näkee kuinka paljon sinua haittaa tuollainen toiminta, ja silti vaan jatkaa villen kanssa roikkumista. minusta on hyvinkin ok tuo sinun ajatusmaailmasi, että haluat tavata uudet mieskaverit ja tutustua. sillä tavallahan se toimii, ei sitten tule turhaa mustasukkaisuutta. tiedä vaikka saisit itsekin siitä uuden kaverin. tässä tilanteessa se ei kyllä ole ajankohtaista, koska villen tavoitehan on saada sinun naisesi. muutenhan olisi itse tullut sinulle juttelemaan ja selvittämään asiat, että ei ole naisesi perään. jos et luota naiseesi, tuskinpa luottamus ainakaan paranee inttiaikana.

Vierailija

Ihmeellistä säätöä. En kyllä hyväksyisi omalta puolisoltani tuollaista käytöstä! Totta kai saa olla kavereita, mutta niiden kanssa hengataan sitten yhdessä eikä yksin. Itse olen paljon tekemisissä mieheni kavereiden kanssa, silloin kun vietämme aikaa YHDESSÄ heidän kanssaan.

Mieheni paras kaveri alkoi osoittaa flirttailun merkkejä ja välillä naurahdin niihin takaisin, emme kyllä tosiaankaan olleet kahdestaan koskaan. Tajusin että tuohon leikkiin en todellakaan halua lähteä, en halua vaarantaa mitään. Mun oli pakko puhua siitä mieheni kanssa, että olisin saanut rauhan mielelleni. Ei todellakaan ole helppoa puhua niin toisen parhaasta kaverista. Mutta asia on nyt ok eikä häiritse enää meitä.

Siis näin naispuolisena sanoisin, että en missään nimessä lähtisi hengaamaan ja pitämään yhteyttä jonkun toisen miehen kanssa! Asiahan olisi eri jos olisi monta tuttua, jolle joskus pistettäisiin kuulumis-viestit, mutta nyt kun kyseessä on se yksi mies jonka kanssa nähdään ja sovitaan tapaamisia... Aika huolestuttavaa. Sinuna tekisin selväksi, että mikäli naisesi ei ole täysin mukana suhteessanne, sinä jätät hänet. Ei uhkailuna, mutta huomaahan tuosta että naista on alkanut ruoho kiinnostaa aidan toisella puolella. Tee selväksi, että haluat naisen, joka kunnioittaa sinua ja haluaa viettää aikaa sinun kanssasi, ei vieraiden miesten kanssa. En näe syytä jatkaa suhdetta, mikäli tuo peli jatkuu. Valitettavasti. :( Jos eroatte, tyttöystäväsi saattaa hetken päästä tajuta mitä teki ja huomata sen virheeksi.

Vierailija

Jos kyseessä olisi kaveruus, tyttöystäväsi tekisi töitä tutustuttaakseen sinut ja Villen toisiinne - siinäkin tapauksessa, että jompikumpi ei siihen olisi niin innokas. Säpinää heillä varmasti on, todennäköisesti paljon enemmänkin. Sua pidetään vain narrina, varalla. Toki voin olla väärässäkin, mutta ainakin Villellä on pahat mielessään ja jos tyttöystäväsi onkin näennäisesti puhtaat jauhot pussissaan, on hän sinisilmäinen ja naiivi, eikä ymmärrä minkä perässä Ville on.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat