Baariin synttäriyönä?

beat

Eli täytän 18 vuotta sunnuntaina, mutta yleisesti ottaen pääseekö baariin jo la yönä 00:00 jälkeen, kokemuksia? :)

Kommentit (6)

janna20

Osa portsareista on todella tarkkoja siitä että päästävät sisälle vasta kun ollaan su jo ma puolella osa taas saman vuorokauden puolella vaikka kello olisikin sitte vasta 00:00. Syy tähän on se että he eivät voi tietää monen aikoihin olet syntynyt. Voit lähteä yrittämään baariin mutta suosittelen että varaudut siihen että et välttämättä pääse sisälle! 

Essi

Baarissa vuorokausi loppuu siinä sulkemisaikana, eli jos se menee kiinni vaikka kolmelta, niin niille on periaatteessa vielä lauantai eikä sunnuntai. Asun aika pienellä paikkakunnalla, että täällä pääsee helposti jos on tommonen tilanne, mut jos johonkin isompaan baariin oot yrittämässä, niin saatta olla että et pääse.

Susan

Siis häh? Hirveetä mutuilua taas. Ei todellakaan vaikuta se että mihin aikaan on syntynyt. Kun vuorokausi vaihtuu, pääset sisään. Niin ainakin itsellä ilman mitään nokan koputtamisia enkä koskaan ole kuullut ettei joku olisi päässyt. Ei kai siinä yön ja aamun aikana mitään juridisesti pätevää tapahdu, jonka perusteella voitaisiin evätä sisäänpääsy. Omat kokemukset suuresta kaupungista, eikä mitään suhteita henkilökuntaan ollut.

sini

No mä pääsin sillon ku itelläni oli vastaava tilanne, mutta tunsin poken ja poke tunsi porukan jolla menin, mutta oikeasti ei olisi saanut, se on just et niillä päivä vaihtuu kun baari menee kiinni.

Jos se tuntuu teistä epäreilulta ni kuulkaas tää, mun entisessä duunissa, olin eräässä jäähallissa töissä ja sielä myin olutta ja sinä päivänä 18vuotta täyttäneet nuoret ei voinut ostaa alkoholia, piti olla edellisenä päivänä täyttänyt. Ja baareilla on oikeus ja muilla jotka myy alkoholia määrätä kenelle sitä myy.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat