Mitä toivot joululahjaksi?

Sivut

Kommentit (18)

myy94-

Itse toivon hupparia, jalkahoito settiä sekä yhden sarjan tuotantokausia. Pikkuveljille ostan lahjaksi taskarit ja jotain joulusuklaata, iskälle paistinpannun ja äitin ja avon lahjat on vielä vähän auki.

Essi

Mä aijon toivoo joululahjaks astioita ym. keittiöjuttuja ja omaan kotiin tarvittavaa, kun toivottavasti olen muuttamasssa omilleni vuoden vaihteessa:) Uusi kamera ois myös kova juttu, mutta noi on kyllä tarpeellisempia.

KHZ

Aineettomia toiveita oikeastaan ei ole, kun tällä hetkellä tuntuu kerrankin asiat olevan hyvin. Mutta Supernaturalin 7 kausi on ykköstoiveena ja hyvänä kakkosena toivon, että isäni lahjoittaisi minulle Sonata Arctican plektran, jonka löysi ollessaan kuskina minulle ja äidilleni kyseisen bändin keikalla!

Tiku

Ite toivon jottai kosmetiikka juttuja ne on aina tarppeen! :) Vaatteet ja uus tietokone! :) Muille ois tarkotus tillailla AVONISTA hajuvesiä,meikkejä ja jottai koruja, omalle kullalle en oo keksiny mittään! voisitte antta avinkkejä! ;)

sini

mä toivon laskettelutakkia ja -housua, mutta oman rahatilanteen takia teen ihmisille lahjaksi kipsistä magneetteja, joulukoristeita, pieniä tauluja ja valan kynttilöitä ja itse tehtyjä suklaa konvehteja :)

Erika88

En itse asiassa tiedä, mitä haluan joululahjaksi. Tuntuu, että mulla on jo kaikki tarvittava. :D Ehkä joku hemmottelulahjakortti olis kiva, joku hieronta tms..

Itse aion antaa isovanhemmilleni ja yhdelle tädilleni itsevärjätyt pöytäliinat, poikaystävälle ainakin uusimman Vares-leffan ja vanhemmille jotain pientä kivaa. :) Kummityttö saa lahjaksi hevostietokirjan. Bestiksen, toisen tädin ja serkun lahjat on vielä vähän hakusessa..

OulunTyttö
Seuraa 
Liittynyt24.2.2011

Itellä on jo vähän niiku kaikki mahollinen. Mut uus kamera ois kiva, ku toi edellinen alakaa vetämää viimosia. Sammuilee vähän väliä, kerranki 120 kuvasta hävis 100 kuvaa ennenku olin edes kerenny siirtää koneelle :D Enkait mie muuta ookkaa toivonu tälle vuojelle. No ehkä pari muistitikkua jotta sais kuvat koneelta tikulle talteen(:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat