Yazz-pillerit!

kasen

Aloitin juuri ensimmäiset Yazz merkkiset e-pillerit ja tahtoisin hieman tietoa kuinka kauan teillä kesti ensimmäiset kuukautiset kun pillerit aloititte? Entä onko teille tullut mitä oireita ja miten äkkiä jos on? 
Kiitos jos vaivaudutte vastaamaan! (:

Kommentit (3)

essivaa

Itse olen käyttäny Yazzeja vähän yli vuoden ja hyvin on menny ! (:

Ensimmäiset kuukautiset tuli jo ensimmäisen liuskan lopuksi, eikä ole koskaan jäänyt tulematta. Parit ensimmäiset kerrat veri oli kuitenkin erilaista kuin ennen, mutta lopulta tilanne palautui normaaliksi. 

En itse ole huomannut minkäänlaista eroa entiseen ja nykyiseen itseeni, alussa itkeskelin tavallista enemmän mutta sekin meni oli (:

Vierailija

Minulla Yazzit sai hormonit hieman hyrräämään, alko itkettämään tavallista helpommin ja toinen oire oli että hikeä tuli enemmän kuin ennen, ei tosin yhtään sen haisevampaa mutta esim otsasta valuu hikipisaroita kuntoilun jälkeen enemmän kuin ennen. Muuten toimineet hyvin enkä ole vaihtamassa =)

Vierailija

Itse käytin näitä ensimmäisinä pillereinä, eivät sopineet minulle, rupesi tulemaan välivuotoa kun olin käyttänyt noin 9-10kk. Vaihdoin sitten pillereitä ja nykyiset hyvät :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat