Rikas ja ruma vai köyhä ja komea?

gallup23535

Jos hypoteettisesti luonne ym. olisi täysin sama, niin valitsisitteo mielummin ruman miljardöörin vai todellan komean mutta köyhän miehen? Perustelut mukaan.

Kommentit (4)

Erika88

Mulle ei ole rahalla merkitystä. Ottaisin mieluummin ruman ja köyhän kuin rikkaan ja komean miehen. Nimittäin rikkaat voi olla hirveitä snobeja, köyhät taas tosi helliä ja ihania luonteeltaan. :)

lizziee..3

Rikas ehdottomasti. Saa aika idiootti olla jos valitsee komeuden rahan edelle luonteen ollessa sama. Olettaen siis, että kuitenkin ihan tavallisen näköinen ihminen eikä mikään ihan kammotus. Rahaa paljon tehnyt on luultavasti paljon turvallisempi ja luotettavampi henkilö.

Köyhä opiskelija

Mielummin köyhä ja komea (jos siis ajatellaan että rumuus/komeus tarkoittaa siis sitä, millaisena itse toisen näkee). Tällöin suhteessa olisi oletettavasti intohimoa, kun taas rumana pitämän ihmisen kanssa sitä ei vaan olisi, eikä ihastumistakaan. Mielummin siis potentiaalisesti onnellinen suhde ja onnellisuutta elämään kuin onneton suhde ihmisen kanssa johon ei tunne vetoa, ja ahdistusta elämään. Raha ei tässä päätöksessä painaisi, olisin mielummin yksin kuin itselleni sopimattoman ihmisen kanssa - sitäpaitsi en itsekään ole kroisos, ja se ei häiritse.

Tyrion

Täällä on vastattu aika idealisesti. Itse olen huomannut ikävä kyllä hieman vastakkaisen ilmiön. Olen ihan normaalin näköinen mies, kunnostani huolehtiva, mutta hieman "nörtähtävän" näköinen. Aloittaessani juttelun satunnaisen naisen kanssa juttu saattaa olla hieman nihkeää, tai olen ainakin huomannut että itse saan kannatella keskustelua. Kunnes keskustelu kääntyy ammattiini, johon liitetään varsin vahvasti maallinen mammona. Yleensä naisten ilmeet ovat vähän aikaa O_O, jonka jälkeen vastakkaisesta suunnasta intaudutaan myös keskustelemaan hieman vilkkaammin. Myönnettäköön, että nämä keskustelut on aloitettu yleensä baarissa ja molemmat osapuolet hieman alkoholia nauttineena, eli saattaa tietynlaiset naiset olla otannassa hiukan yliedustettuina.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat