ONKO PETTÄMISTÄ?

sodankylä

hei auttakaa mua!

Jos nukkuu lusikassa jonkun muun kuin oman poikkiksen kaa ni ox se pettämist? Omatunto vähä kolkuttelee. kyl se poika kene luon yöt olin nii yritti jotai ja kouri vähä mut ei ees suudeltu ja aina kielsin sitä koskemast,. mitä mä teen, kerronko poikkikselle vai unohdan koko jutun?

Kommentit (8)

kömmähdyksiä sattuu

Asiaa kannattaa katsoa siltä kantilta, että miksi nukuit ylipäätään tämän toisen pojan vieressä. Oli syy mikä tahansa, olisit voinut lähteä pojan vierestä milloin vain, eikö totta? Voiko kyse olla ihastumisesta tai jännityksen kaipuusta?

Sanonta kuuluu, että kaikki se, mitä ei tekisi tai sanoisi oman seurustelukumppanin läsnäollessa, on pettämistä. Eli toisin sanoen kaikki "pettävät". Kun olet selvittänyt itsellesi todellisen syyn yön tapahtumiin, voit miettiä, kannattaako siitä kertoa poikaystävällesi. Jos omatuntosi on puhdas ja tiedät, ettei sama tule toistumaan kyseisen pojan kanssa, en itse ehkä vaivaisi poikaystävääni asialla. On tottakai niitä pareja, jotka jakavat kaiken ja antavat anteeksi hetkessä, jolloin luottamussidettä ei kannata rikkoa moisen takia.

Mystica
Seuraa 
Liittynyt6.12.2011

Ei kai sitä ihan pettämiseksi luokitella jos nukut toisen pojan vieressä. Etenkin se on hienoa, ettet antanut miehen koskea itseesi. Ja se että omatuntoa kolkutta, niin kertoo vaan siitä ettet haluaisi pettää :)

jananza

no pettämisen rajat sun pitäis kyl sun poikkiksen kans tehä ite mut ei mun mielest oo pettämistä jos nukkuu toisen vieressä mut ei toi mukavalta varmaan toisen mielestä tunnu, varsinkin kun ei voi oikeesti tietää mitä sinä yönä tapahtu. mieti miltä itestäs tuntuis jos sun jätkä menis nukkuu toisen muijan kans ja mieti vähä ens kerralla...

Sunqueen
Seuraa 
Liittynyt11.10.2011

En tiedä oman parisuhteesi säännöistä, mutta jos itse tekisin noin, niin olisi se ehdottomasti pettämistä. Ja se, että ylipäätään kysyt muiden mielipidettä, kertoo, että omasta mielestäsi olet pettänyt, ainakin vähän. Ei pojan vieressä nukkumisessa ole mitään, vaan se lusikassa nukkuminen, se että koko kroppa on toisessa kiinni. Ehdottomasti kannattaa kertoa. Jos pidät sen salaisuutena, tekee se teosta vielä enemmän pettämistä.

Toinen asia olisi jos sinulla olisi kaveripoika, jonka kanssa olisit hyvin läheinen ja poikaystäväsi tietäisi tästä ja hyväksyisi sen. Tai jos muuten olisitte parisuhteessanne hyväksyneet tuollaisen läheisyyden muiden kanssa.

Mieti myös miltä sinusta tuntuisi jos poikaystäväsi olisi tehnyt samoin.

Sunqueen
Seuraa 
Liittynyt11.10.2011
Mystica

Etenkin se on hienoa, ettet antanut miehen koskea itseesi.

Käsitin kyllä erilailla. Että mies koski. Useaan otteeseenkin. Mutta tämä aloittaja sanoi ei, muttei ilmeisesti kovin jyrkästi kun kuitenkin jäi tilanteeseen ja koskettelemista tapahtui monta kertaa.

tripp

Mun mielestäni MISTÄÄN ei pitäs tarvita kysyä onko pettämistä. Oma poikaystävä pitäisi tuntea sen verran hyvin että tietää mitä tämä ei hyväksyisi ja tyttöystävänä haluat välttää sellaisia tilanteita koska saat pahan mielen kun ajattelet miltä miehestäsi tuntuisi eikö niin?

Itse olen nukkunut yhden hengen sängyssä toisen miehen kanssa, varmaanki lusikassakin oltiin välillä. En muista kerroinko siitä erikseen miehelleni, mutta en YHTÄÄN tuntenut syyllisyyttä, koska mieheni tietää minun ja tämän toisen miehen olevan melkeinpä parhaita ystäviä ja tiedän että miehelläni ei olisi ollut mitään sanottavaa asiaan.

Sulla ei tainnut ihan yhtä tuttu tapaus olla kyseessä? Mietinkin miten päädyit nukkumaan tämän miehen viereen..

Ninnuska

Oon samaa mieltä monen muun kanssa siitä, että teillä pitäis olla sun poikaystävän kanssa ite tehdyt säännöt teijän suhteelle. Oon myös samaa mieltä siitä, että sun kannattaa myös miettiä asiaa siten, että tuntuisko susta kivalta, jos sun jätkä nukkuis jonkun toisen naisen kans lusikassa? En usko että tuntuis kivalta. Sun tilanteessa mä kyllä kertoisin (vaikka ite en tekis tollain), koska jos se tulee joskus myöhemmin ilmi niin se aiheuttaa vaan enemmän mielipahaa sun jätkälle, jolta sä oot "salannu" asian. Ja kannattaa sen kanssa vaikkapa miettiä niitä parisuhteen sääntöjä, ja sopia mikä on teijän yhteinen linja siinä, mikä on pettämistä ja mikä ei. 

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat