Suhde ilman alkuhuumaa?

Vierailija

Onko teillä kokemuksia suhteesta, joka on alkanut ilman varsinaista ihastumista/alkuhuumaa teidän osaltanne? Oon nyt about vuoden verran seurustellu miehen kanssa, johon en ole mitenkään erityisen palavasti ole ollut ihastunut, ja mietin, että onko tämä ok? (Seksin osalta on alkuhuumat kyllä olleet, huhhuh, mutta tunteiden ei niinkään palavasti) Meillä menee mainiosti, on tosi hauskaa yhdessä, privateläppää heitetään, seksielämä luistaa paremmin kuin hyvin, puhutaan KAIKESTA ja ei oikeasti mitään valittamista - ja silti vähän nakertaa. Onko mulla takaraivossa liian tiukkaan kiinni noi "rakkautta ensisilmäyksellä"elokuvien prinsessa ja prinssi tarinat sun muut? Vai kulutanko vaan molempien meistä aikaa?

Osaan kyllä ihastua, ettei ole siitä kiinni. :D Tähän tyyppiin ei ole sellaisia tunteita vain herännyt. Rakkaudentunnustukset ollaan vaihdettu, ja siis todella rakastan tuota miestä. En vain tiedä olenko ollut rakastunut... Hmhph! Ainiin, ja HUOMHUOMHUOM. Suhde alkoi siis yhdenyön jutusta, että sillä kai voi olla jotain osuutta asiaan... ?

En nyt odota mitään maailmaa mullistavaa vastausta, mutta jos jotain keskustelua sais aikaiseksi asiasta, niin olis jättehienoa. Mielipiteitä, ajatuksia. :)

Kommentit (1)

nappula

Minulla on hyvin samanlainen tilanne, kuulostaa tutulta.Olen ollut aina tosi romantikko ja kova ihastumaan,mutta ikinä ei kenenkään kanssa napannut niin hyvin että olisin seurusteluasteelle päässyt.Nyt olen vajaan vuoden seurustellut,tutustuin mieheeni netissä.Alusta asti olen ihmetellyt missä on se kutkuttava alkuhuuman tuntu,kun kuitenkin nautin hänen kanssaan olosta ja rakastan häntä.Välillä olen huolissani,että enkö vain tunne itseäni tarpeeksi ja osaa tunnistaa että oikeasti en olekaan rakastunut/ihastunut häneen? Ehkä olin vain onnistunut etukäteen pehmittämään pääni liikaa niillä ajatuksilla, että rakastuminen tapahtuu aina salamana yllättävässä tilanteessa,ja sitten kun minulle ei käynytkään niin,en osaa tunnistaa sitä rakkaudeksi. Toisaalta myös mietin,että ehkä ennen olin tyhmä kakara ja luulin rakkautta erilaiseksi, ja nyt olen vasta tajunnut mitä oikea "aikuisten" rakkaus on.

Meilläkin seksi on ihanaa ja yllättävän uskaliasta ottaen huomioon että hän on ensimmäinen seksikumppanini ja molemmat olemme luonteeltamme aika ujoja.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat