Hollywood News

Kommentit (6)

Katja

Hep! Käsi ylhäällä! Minä tykkään.. voi tietty johtua siitä, että itsekin olen asunut yhdysvalloissa, niin jotenkin country-musa muistuttaa minua aina "vanhoista hyvistä ajoista", ja samoin poikaystävä tykkää country-tyylisestä musiikista, eli voi olla tosiaan maalla vaikutusta. Itse kuuntelin juuri Carrie Underwoodia paljon jenkeissä ollessani, hänellä on ihan mieletön ääni, mutta ei kyllä kaverit Suomessa lämmenneet jostain syystä, ja Faith Hill on tullut tutuksi, kun pienenä kuulin hänen biisinsä "This Kiss" ja innostuin siitä ostamaan naisen albumin...

Kummatkin erittäin upeita esiintyjiä, ja vokalisteja... ja ovat olleet kyllä paikalla kun naamoja on jaettu :) Hihi.

Anna

Uppoaa!Tuli opiskeluaikoina jenkeissä kuunneltua paljonki, ja vaikka en kotona paljoa countrya kuuntele se kuuluu jokaiseen jenkkireissuun, roadtrip with country blazing, love it! :)

Sophia

Ns. country-pop ja country-balladit uppoaa, mutta sellainen hillbilly/rockabilly-meininki ei aina - riippuu kyllä ihan kappaleista. The Dixie Chicksin, Faith Hillin, LeAnn Rimesin ja Shania Twainin cd:t löytyy ja Carrie on yksi suosikkini American Idolin voittajista. Martina McBride on myös upea, mutta hänen levyjään ei saanut Suomesta silloin, kun oli parhaat hitit (verkkokaupat eivät olleet kovin yleisiä vielä). Se näissä country-naisissa on parasta, että laulavat puhtaasti ja kauniisti eli ovat oikeasti taitavia muusikkoja, eivätkä vain musiikkiteollisuuden tuotteita. Näitä CMA-gaaloja on muuten näytetty TV2:lla Suomessa aika pitkään jo - eli jonkunlainen yleisö löytynee Suomestakin?

Katrinsessa

No joku uppoaa, toinen ei. Sellainen countrykitarahillbillybootsi-homma ei nappaa, mut tällainen ylituotettu ja hajuton pop-country on ihan jees :) Lahjakkaita nuo molemmat mainitsemasi naiset.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat